۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84321076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم منحوس اسرائیل باید از بین برود

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵
کد خبر: 84321076
رژیم منحوس اسرائیل باید از بین برود

سنندج - ایرنا - مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان سقز گفت: فلسطین عزیز و قدس شریف توسط غده سرطانی، اسرائیل غاصب، اشغال شده است و باید این رژیم منحوس از بین برود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن رستمی روز جمعه در مراسم بر افراشته شدن پرچم فلسطین و روز قدس اظهار داشت: دولت های عربی به دلیل هم پیمان شدن و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در جنایات اسرائیل غاصب علیه ملت فلسطین، شریک هستند.

وی با بیان اینکه نظام صهیونیستی و صهیونیسم جهانی باید از بین برود، اضافه کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و از روی کره زمین محو خواهد شد.

حجت الاسلام رستمی با گرامیداشت یاد شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس یادآور شد: سردار حاج قاسم به عنوان چهره فراموش نشده مقاومت، در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی بود.

 مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان سقز گفت: فلسطین عزیز و قدس شریف توسط غده سرطانی، اسرائیل غاصب، اشغال شده است و باید این رژیم منحوس از بین برود.

در گرامیداشت یوم الله روز جهانی قدس، در آخرین جمعه ماه رمضان هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مراسم اهتزاز پرچم فلسطین با حضور فرماندار سقز، امام جمعه، فرمانده سپاه، شهرداران، اعضای شورای تامین و اداری در میدان قدس برگزار شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha