۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84323069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۳۰ موسسه سمنان در نمایشگاه مجازی قرآن تا ۲۹ رمضان تمدید شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: حضور ۳۰ موسسه قرآنی استان با تمدید نمایشگاه مجازی قرآن تا چهارشنبه ۲۹ ماه رمضان در این رویداد فرهنگی حضور دارند.

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز یکشنبه به رسانه ها افزود: سامانه نمایشگاه مجازی قرآن نیز تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه فعال خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه به نشانی iqfa.ir ادامه داد: ۳۰ موسسه قرآن و عترت این استان نیز دراین نمایشگاه مشارکت و همکاری دارند و مردم قرآن‌دوست با توجه به تمدید مهلت برپایی نمایشگاه مجازی قرآن از این فرصت برای تهیه کتاب های دینی و قرآنی نهایت استفاده را ببرند.

 فلاح، با بیان اینکه این نمایشگاه دارای بخش های محتوایی و فروشگاهی است تصریح کرد: در بخش محتوایی فعالیت‌های خلاقانه موسسات و مراکز گوناگون فرهنگی در سطح ملی در زمینه‌های علمی و فرهنگی، مشاوره‌ای، وبینارهای تخصصی داخلی و بین‌المللی و بخش کودک و نوجوان ارائه شده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، تقویت عدالت توزیعی اقلام فرهنگی و فرهنگ دینی در سطح ملی را از ویژگی های مهم این نمایشگاه برشمرد و گفت: در این نمایشگاه شعبه استانی نیز راه‌اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha