استاندار خراسان جنوبی: جذب اعتبارات ملی از تکالیف مدیران است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی تلاش برای جلب و جذب اعتبارات ملی را از تکالیف مدیران برشمرد و گفت: آمارها نشان می‌دهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این زمینه روند رو به رشدی داشته که قابل تقدیر است.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در نشست تخصصی مدیرکل و معاونان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: باید ضمن حفظ وضع موجود، برای افزایش این اعتبارات هم تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: انتظار این است که موارد گذشته با همان شدت و حتی بیشتر ادامه پیدا کند و ما نیز در سطح ملی و استانی پیگیر بحث اعتبارات خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را در سطح استان قابل تحسین خواند و گفت: با وجود وسعت راه‌های خراسان جنوبی و هزینه‌های سنگین نگهداری راه‌ها برای انجام امور محوله، مدیریت جهادی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود کشور و چالش‌های ناشی از تحریم‌ها و تهدیدها، عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نشان از تعهد، تلاش و حساسیت این مجموعه در تحقق وظایف دارد و این عملکرد با توجه به گستره حوزه استحفاظی اداره کل، قابل تقدیر است.

ملانوری با تاکید بر تعامل بین ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: این تعامل ارزنده قدم بزرگی در مسیر رشد و توسعه خراسان‌جنوبی و پروژه‌ها و اهداف پیش رو خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه وجود نیروهای جوان و مستعد موجب سرزندگی و فعال بودن دستگاه‌های اجرایی می‌شود گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از این حیث جزو دستگاه‌های پویا و فعال است که موجب تحرک خوبی در استان شده است.

استاندار خراسان جنوبی از راه به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه یاد کرد و افزود: تدبیر، تلاش و توسعه که شعار اصلی ما در خراسان جنوبی است، در این حوزه بدین معناست که با توجه به نیازها و کمبود اعتبارات، تنها با تدبیر و تلاش و تعامل دستگاه‌ها می‌توان به توسعه دست یافت.

وی اظهار امیدواری کرد: این اقدامات با سرعت تداوم یابد و با انگیزه پیش برود تا رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را به همراه داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز طی گزارش مبسوطی درباره اقدامات و برنامه‌های این مجموعه، از رشد ۶۸ درصدی اعتبارات ملی جذب شده در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha