۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84323625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویکرد جدید سازمان تبلیغات ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کشور است

سنندج- ایرنا- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور رویکرد جدید این سازمان را ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در نقاط مختلف کشور اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی عصر یکشنبه در نشست عاملی اهل سنت در کردستان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کند تا با رویکردهای جدید زمینه‌ساز ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی و ارائه خدمت جهادی به مردم در اقصی نقاط کشور باشد.

وی با بیان اینکه در این زمینه فعالیت استان‌ها باید متناسب با زیست بوم استان طراحی و تدوین شود، افزود: استان کردستان به دلیل داشتن ۲ مذهب شیعه و سنی، متناسب با نیاز استان برنامه‌های خود را تدوین کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز استان باید به عنوان یک رسانه ملی و پرمخاطب برنامه‌های ملی و مذهبی را براساس نیاز استان و اقتضائات این منطقه تدوین و پخش کند.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت روحانیون اهل سنت نیز باید در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و دینی مورد توجه نهادهای مختلف فرهنگی باشد.

در این نشست علما و روحانیون استان خواستار توجه سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و سایر نهادهای فرهنگی در زمینه بومی کردن فعالیت‌های دینی و مذهبی در استان کردستان شدند.

دیدار با نماینده ولی فقیه استان از دیگر برنامه‌های سفر معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به کردستان بود که در این دیدار حجت‌الاسلام عزت زمانی از نماینده ولی فقیه استان در راستای حمایت از برنامه‌های فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کردستان تقدیر کرد.

وی گفت: حمایت از مبشرین فرهنگی استان، حمایت از برنامه‌های ماموستاها و روحانیون شیعه و رفع موانع و مشکلات خانه‌های عالم در استان کردستان در دستور کار قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سفر خود همچنین از پایگاه‌های اجتماعی حاشیه شهر سنندج بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پایگاه‌ها قرار گرفت.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha