لوازم اخذ رای برای مناطق سخت گذر هرمزگان تامین شده است

بندرعباس- ایرنا- رییس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات هرمزگان گفت:لوازم و تجهیزات اخذ رای از ماه‌های گذشته برای مناطق سخت گذر استان تامین شده است.

نازنین شیبانی تذرجی یکشنبه شب در ششمین نشست کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات استان افزود: باتوجه به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمینه افزایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم در این رویداد سیاسی فراهم شده است.
وی بیان داشت: همچنین به جهت اینکه در این دوره از انتخابات نیاز است که اقلام بهداشتی در بین مجریان و شرکت کنندگان توزیع شود، مجموعه کمیته پشتیبانی با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم و بکارگیری همه ظرفیت‌ها سعی می‌کند نیازهای موجود را در زمان مقرر تامین کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، کمیته پشتیبانی را محرک ستاد انتخابات دانست و تصریح کرد: بررسی وضعیت شعبه های اخذ رای و پیش بینی تجهیزات و اقدام مورد نیاز برای شعبه ها یکی از وظایفی است که این کمیته باید قبل از برگزاری انتخابات انجام دهد.
وی یادآورشد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای انجام شود که از تحمیل هزینه‌های اضافی یا هزینه کرد مجدد برای یک موضوع جلوگیری شود.
شیبانی تذرجی ادامه داد: کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان هرمزگان با تمام توان، امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند فراهم می‌کند.
رییس کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات هرمزگان گفت: انتظار داریم تمامی دستگاه های اجرایی وظایف خود را در این راستا به طور کامل انجام دهند.
وی گفت: نشست‌های کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات هرمزگان برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر این رویداد سیاسی به صورت هفتگی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha