۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از واحدهای تولیدی نوپا پرداخت شد

زاهدان- ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات با اجرای تفاهم‌نامه این صندوق با شرکت شهرک‌های صنعتی پارسال برای حمایت از واحدهای تولیدی نوپا در این استان پرداخت شده است.

ادریس دینارزهی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این تفاهم‌نامه برای حمایت از واحدهای تولیدی و طرح‌های اقتصادی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان وبلوچستان به امضا رسید تا این واحدها بتوانند با دریافت تسهیلات بکار خود رونق بخشند.

وی افزود: تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید و شرکت شهرک‌های صنعتی در تیر ماه ۹۸ به امضا رسید و در طول یک سال و نیم ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی نوپا یا راکد در سیستان و بلوچستان با هدف حمایت از تولید و اشتغال پرداخت شد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با اشاره به  اینکه سقف این تسهیلات مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با کارمزد چهار درصد است تصریح کرد: در پرداخت تسهیلات سعی شده که اکثر واحدهای تولیدی بخصوص واحدهای کوچک در شهرک کارگاهی هم از آن بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به نظارت مستمر از روند پرداخت این تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی ادامه داد: بیش از ۸۰ کارآفرین  در سیستان و بلوچستان از تسهیلات این تفاهم‌نامه بهره‌مند شدند که زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان در این واحدهای تولیدی فراهم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha