۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84326158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار ملایر از افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در این شهرستان خبر داد

همدان- ایرنا- فرماندار ویژه ملایر گفت: بر اساس تصمیم وزارت کشور برای افزایش تعداد شعب اخذ رای به پیشنهاد هیات های اجرایی، تعداد شعب اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان حدود ۱۰ درصد افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا، «قدرت الله ولدی» روز سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: برهمین اساس ۲۲ شعبه اخذ رای به تعداد شعب این شهرستان نسبت به دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری افزوده می شود.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده ۱۴ شعبه اخذ رای در شهر ملایر، چهار شعبه در سطح بخش‌ها و چهار شعبه نیز در شهرهای تابعه ازندریان، سامن و اسلامشهر آق‌گل اضافه خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به وظیفه هیات اجرایی در تعیین شعبه‌های جدید اخذ رای و اعضای شعب، گفت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای تعیین مکان، امکانات، نحوه دسترسی به اینترنت، تامین تجهیزات و روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور مردم انجام می شود.

ولدی، رعایت مُر قانون، مقررات و رعایت انصاف را اولویت اصلی و فصل‌الخطاب مجریان برگزاری انتخابات در این شهرستان دانست و افزود: تلاش همه دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی، برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی رعایت بی‌طرفی کامل، حفاظت از آرای مردم و رعایت انصاف و عدالت از سوی مجریان انتخابات مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: اجازه هیچگونه تخلفی را در روند برگزاری فرآیند انتخابات نمی‌دهیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم گفت: شاخص مهم در برگزاری انتخابات، علاوه بر قانون‌مداری، برقراری امنیت و تلاش برای مشارکت حداکثری و حفظ سلامت مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha