فرماندار کهگیلویه: تامین سلامت و امنیت انتخابات وظیفه مجریان است

یاسوج - ایرنا - فرماندار کهگیلویه با اشاره به فراهم سازی بستر های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان گفت: تامین امنیت و سلامت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وظیفه اصلی مجریان است.

به گزارش ایرنا، سید حمزه محقق زاده روز دوشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه با تاکید بر اینکه انتخابات مهم‌ترین رخداد سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: مجریان و برگزارکنندگان انتخابات ریاست جمهوری باید از همه ظرفیت های خود در برگزاری هر چه بهتر انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای استفاده کنند.

وی بیان کرد: آموزش از سوی کارشناسان فرمانداری ، حوزه معاونت سیاسی، هیات های اجرایی و نظارت با برگزاری دوره‌های مختلف برای نمایندگان فرماندار و بخشدار، اعضای شعب اخذ رای، کاربران فناوری شعبه ها انجام شده است.

محقق زاده اظهار کرد: وظیفه مجریان و ناظران انتخابات شهرستان همچون انتخابات دوره های گذشته برگزاری انتخاباتی «سالم با صیانت از آرای مردم» است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه افزود : محل شعب اخذ رای بدون تغییر محسوس همانند انتخابات دوره پیشین اسفندماه است و لازم است هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان با حضور در محل شعب اخذ رای، امکانات شعب را از هر نظر با ادارات و متولیان محل شعب بررسی کنند.

محقق زاده اضافه کرد: ۹۰شعبه اخذ رای ثابت و ۸۷ سیار برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان آماده شده است.

وی بیان کرد : تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های خارج شهرستان کارکنان دولت در زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری لغو و طبق قانون ویژه انتخابات تمام سازمان‌ها و ادارات وابسته به دولت و نهادهای انقلابی موظف هستند در پشتیبانی از این رویداد مهم امکانات خود را تا انتخابات در اختیار قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

فعالان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد: برای ایران می آییم

کهگیلویه وبویراحمد ۳۵ هزار رای اولی در انتخابات ریاست جمهوری دارد

فضای داغ انتخابات ریاست جمهوری در تابستان گرم کهگیلویه و بویراحمد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha