۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84327422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۱۶ طرح محرومیت زدایی توسط سپاه در چالدران اجرایی شده است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه چالدران گفت: در حال حاضر ۱۶ طرح محرومیت زدایی توسط سپاه در مناطق روستایی این شهرستان اجرایی شده که برای اجرای آن‌ها ۳۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ  روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم روستایی چالدران از محل اعتبارات قرار گاه حمزه سیدالشهداء (ع) و سپاه شهدای استان در زمینه‌های مختلف در دست اجراست.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱ طرح استخر آب کشاورزی و پنج باب خانه مددجویی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در چالدران احداث می شود.

فرمانده سپاه چالدران ادامه داد: طرح‌ های در دست اجرا از پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۸۵ درصدی برخوردار بوده و تمامی این طرح‌ها در طول سال‌جاری به بهره برداری خواهند رسید.

سرهنگ نقشی قره باغ اضافه کرد: ۳۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) در مناطق روستایی چالدران توسط سپاه به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک نیز عملیات اجرایی ۱۰ باب واحد مسکونی دیگر با صرف اعتبار نزدیک به ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرار گاه حمزه سیدالشهداء (ع) در مناطق روستایی این شهرستان آغاز خواهد شد.

چالدران یکی از محروم‌ترین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی است که برای بهبود وضعیت این شهرستان و ارتقای شاخص‌های آن، دولت، وزارت کشور، بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی با یکدیگر همکاری دارند.

این شهرستان حدود ۱۲۰ روستا دارد که در ۲ بخش مرکزی و دشتک نزدیک به ۲۰ هزار نفر را در خود جای داده‌ است.

چالدران با ۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha