روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک ترویجگر گفتمان مقابله با کرونا است

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: تعامل روابط عمومی دانشگاه با مردم و رسانه‌ها در شرایط کرونایی از سال گذشته تاکنون قابل قبول و ستودنی است و توانسته سطحی از گفتمان‌سازی را در مقابله با این بیماری ایجاد کند.

دکتر«سیدمحمد جمالیان» روز یکشنبه در نشست گرامیداشت روز جهانی ارتباطات(۲۷ اردیبهشت ماه) ،افزود: نقش مهم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ارایه وظایف و اطلاع رسانی از سوی مدیران استانی بازخورد شایسته داشته که برگرفته از تلاش رئیس روابط عمومی دانشگاه در طول شبانه روز است.

وی اظهار داشت: اعتماد و بهره‌گیری از نیروهای جوان، پر انرژی و کاردان از رمزهای موفقیت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: روابط عمومی دانشگاه در بین خانواده های استان مرکزی جایگاه مطلوبی را پیدا کرده که این مهم نتیجه تلاش بی‌وقفه کارشناسان روابط عمومی در اطلاع رسانی به موقع به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا است.

دکتر جمالیان افزود: روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین حلقه بین مردم و دستگاه‌های ارتباطی هستند و انعکاس هر رویدادی در سازمان از طریق روابط عمومی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: هر دستگاه و ارگان اجرایی که روابط عمومی قوی داشته باشد در ارایه خدمات و مطالبات مردم موفق تر عمل می‌کند و دانشگاه علوم پزشکی اراک جز سازمان های است که با توجه به گسترده‌ای وظایف، حضور پررنگ در ارایه خدمات داشته است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: سازمان‌ها برای موفقیت در سیاستگذاری باید آگاهی مردم را افزایش دهند و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با افزایش سواد سلامت در این مهم موفقیت مطلوبی را کسب کرده است.

فرماندار اراک نیز گفت:  روابط عمومی با توسعه تجهیزات الکترونیکی فعالیتی، کارشناسی و تخصصی است که نیازمند تجربه و کسب آموزه‌های علمی است.

«حسین بختیاری» افزود: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با آغاز انتشار کووید ۱۹ در استان عملکرد موفقی داشته و به‌شایستگی توانسته دیدگاه‌های معاونت‌های مختلف دانشگاه را در اختیار جامعه هدف قرار دهد.

وی اظهار داشت:  نگاه کارشناسی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به مسایل و شفاف سازی در مباحث مختلف علمی موجب شده تا ارتباط پایدار بین مجموعه با مخاطبان برقرار شود.

در این نشست از مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، کارشناسان و روابط عمومی مراکز درمانی اراک با لوح تقدیر، تجلیل شد.

استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت با ۱۲ شهرستان دارای ۲۰ بیمارستان فعال با یک‌هزار و ۹۴۵ تخت مصوب و ۷۵۰ تخت فعال در قالب ۸۵ بخش درمانی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha