سکوت در برابر جنایات اسرائیل همراهی با این رژیم غاصب است

همدان- ایرنا- امام جمعه نهاوند سکوت در برابر جنایات اسرائیل را نوعی همراهی با این رژیم غاصب دانست و گفت: محکوم نکردن رفتار صهیونیست ها موجب می‌شود تا این رژیم کودک‌کش در جنایت‌های خود گستاخ‌تر شود.

به گزارش ایرنا، «حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این رژیم غاصب بی‌رحمانه کودکان را به خاک و خون می‌کشد اما بسیاری از سازمان‏‌های بین‏ المللی، غربی و عربی سکوت کرده‏‌اند و این سکوت نشان از حمایت این مجامع از کودک‌کشی و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی دارد.

وی با بیان اینکه همه کشورها باید جنایات اسرائیل را محکوم کنند افزود: در جنایات اخیر صهیونیست ها در غزه کشورهای مدعی حقوق بشر نه تنها سکوت اختیار کرده‌اند که حتی اجازه ندادند مردم این اقدامات را محکوم کنند.

مغیثی‌نیا خاطرنشان کرد: جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم آزاده دنیا شده است اما در کشورهای مدعی آزادی‌ بیان و رعایت حقوق بشر شاهد هستیم حکومت اجازه راهپیمایی در محکومیت این وحشی‌گری‌ها را نمی‌دهند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: فرانسه یکی از این کشورها است که در جهت سیاست آمریکا و اسرائیل حرکت می‌کنند و محکوم نکردن رفتار رژیم صهیونیستی، موجب می‌شود تا این رژیم کودک‌کش در جنایت‌های خود گستاخ‌تر شود.

وی اتحاد کشورهای اسلامی در برابر سیاست‌های غاصبانه صهیونیست‌ها را عامل ناکامی آن‌ها در زیاده‌خواهی‌هایشان عنوان کرد و گفت: اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند به طور قطع بزرگترین قدرت‌های دنیا هم که دست به دست هم دهند، نمی‏ توانند به مسلمانان ضربه بزنند.

به گفته مغیثی‌نیا، حقوق بشر موردنظر غرب، سیاستی مبتنی بر استعمار و ایجاد  استبداد است و آنان همواره به دنبال منافع خود بوده و هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha