۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۲۹
کد خبر: 84331611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسلام جاهدی قایقران هرمزگانی سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرد

بندرعباس - ایرنا-مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: اسلام جاهدی کاپیتان تیم ملی پارکانو و قایقران این استان سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۱توکیو را کسب کرد.

محمودرضا امیاری یکشنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: کسب سهمیه ارزشمند قایقرانی ماده پاراکانو المپیک ۲۰۲۱ ژاپن ، توسط جوان غیرتمندو غیور خلیج همیشه فارس ، "اسلام جاهدی" قایقران  ارزشمند هرمزگانی مایه مباهات و افتخار مردم ورزش دوستان و خانواده بزرگ قایقرانی و هیئت جانبازان و معلولین استان گردیده است.

وی ادامه داد: در حالی است که سامانه انتخابی المپیک پاراکانو پیش از این اعلام کرده بود که قایقرانان منتخب الزاما باید حداقل از سه قاره باشند و بر این اساس، رقبای جاهدی که بالاتر از او قرار گرفتند، از قاره‌های آمریکا و اروپا هستند و طبق این قاعده اسلام جاهدی موفق به کسب سهمیه پارالمپیک در کلاس VL۲ شد.

وی یاد آور شد: جاهدی در کلاس VL۲ مسابقات انتخابی پارالمپیک مجارستان به مصاف حریفان رفت که‌ در دور مقدماتی ششم و در نیمه‌نهایی نهم شد و بدین ترتیب پارو زن هرمزگانی با توجه به قانون حضور سه قاره در هر ماده پارالمپیک و قرار گرفتن در جایگاه نخست آسیا مجوز شرکت در پارالمپیک را بدست آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha