ملی پوش قایقرانی هرمزگان در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال قرار گرفت

بندرعباس - ایرنا - اسلام جاهدی ملی پوش قایقرانی هرمزگان پس از کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان و دریافت سهمیه پارالمپیک پاریس، با استقبال گرم مردم و مسوولان و به ویژه جامعه ورزش این استان وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

به گزارش شامگاه پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در مراسم استقبال از «اسلام جاهدی»، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، مسعود جداوی مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس، حمید رضایی مدیر اجرایی تیم فوتسال پالایش نفت، معین کریمی شهردار ناحیه یک بندرعباس، خانواده ایشان و همچنبن جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان استان حضور داشتند.

ملی پوش قایقرانی هرمزگان در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال قرار گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: کسب سهمیه پارالمپیک و مقام دوم در مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان و انتخابی پاراکانو توسط اسلام جاهدی باعث خوشحالی جامعه ورزش و جوانان استان شد.

مظفر مهری خادمی نسب ضمن تبریک این موفقیت به ورزشکار هرمزگانی بیان کرد: امیدواریم با حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون قایقرانی و استاندار هرمزگان و پالایش نفت بندرعباس شاهد موفقیت جاهدی در پارالمپیک پاریس باشیم.

وی اظهار کرد: این ورزشکار هرمزگانی با تلاش و پشتکار خود کسب سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد و بار دیگر به همگان ثابت کرد که هرمزگان مهد استعدادهای درخشان در سطح کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ادامه داد: امیدواریم با تلاش هایی که انجام می گیرد و با حمایت های همه جانبه، همواره شاهد حضور و افتخار آفرینی این ملی پوش شایسته در مسابقات جهانی باشیم.

اسلام جاهدی ملی پوش قایقرانی هرمزگان با قرارگیری در جایگاه دوم فینال (B) مسابقات قهرمانی جهان موفق شد در بین ۱۰ قایقران برتر جهان در این ماده قرار گیرد و صاحب سهمیه پارالمپیک شود.

مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو اسلام جاهدی در مسابقه فینال(B) کلاس( VL۲) مردان با حریفان روبرو شد.

جاهدی در این رقابت در خط ۶ مسابقه با نمایندگان ژاپن، جمهوری چک، انگلیس، مجارستان، آلمان، تایلند و نماینده فدراسیون جهانی رو به رو شد و در پایان با زمان ۵۵.۶۲ ثانیه در رده دوم قرار گرفت و در مجموع در رده دهم انتخابی قرار گرفت و سهمیه جهانی کلاس VL۲ پارالمپیک پاریس را کسب کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha