۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84332534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضورحداکثری و انتخاب آگاهانه ۲ اولویت انتخابات است

کرج- ایرنا- مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: حضورحداکثری مردم و انتخاب آگاهانه ۲ اولویت انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ است که باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی عصر روز دوشنبه در نشست روشنگری کانال سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز در بستر شبکه شاد، اظهارداشت: حضور مردم در همه انتخابات در کشور بسیار مهم است که در انتخابات پیش رو باید این حضور حداکثری را رقم بزنیم اما انتخاب آگاهانه هم دارای اهمیت زیادی است چون می خواهیم سرنوشت کشور را به فرداصلح  بسپاریم.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات همانند شب های قدر، سرنوشت انسان رقم می خورد ، گفت : برای اینکه سرنوشت کشور به دست نا اهلان نیفتد باید آگاهانه دست به انتخاب بزنیم.

یوسفی بیان داشت: در ایران نشان داده شده که فردی که برای ریاست جمهوری انتخاب می شود، دوره اش چهارسال نیست بلکه این دوره تکرار می شود، پس باید برای خوب بودن سرنوشت کشوردر این سالها فردی را انتخاب کرد که به فکر مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دنیا را در نوردیده است، عنوان کرد: برای توسعه و تقویت جمهوریت هم باید در کشورتلاش کنیم که این موضوع مهم نیاز به انتخاب آگاهانه ما در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال جاری دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزگفت: باید از شیوه های غلط انتخاب در انتخابات دوری کنیم که در این راه فرهنگیان و دانش آموزان نقش مهم و موثری در روشنگری بر عهده دارند.

وی افزود: دشمن اکنون به دنبال دل سرد کردن مردم فقیر در پای صندوق های رای است و برای رسیدن به این هدف از طریق رسانه اقدام کرده و همچنان ادامه دارد.

یوسفی یادآورشد: دشمن در این دوره دیگر به دنبال رای دادن به فلان فرد نیست بلکه به دنبال آماده کردن افراد جامعه به سمت مسیری خاص در سال های آینده هستند.

وی به موضوع مهم تربیت از نگاه اسلام پرداخت و خاطرنشان کرد: باید از همان سال های آغازین روشنگری کودکان را نسبت به مسائل جامعه آگاه کنیم تا مسوولیت پذیر باشند و با بینش در زندگی دست به انتخاب بزنند که نمونه بارزآن را می توان در طرح همیار پلیس در رانندگی دید.

یوسفی گفت: امروز به دلیل بی کفایتی هایی که وجود داشته است نمی توان از رشد جامعه در عرصه علمی، نظامی و سایر بخش ها سخن گفت چون مردم درگیر صف های مرغ و تخم مرغ و مشکلات اقتصادی هستند لذا برای پیشگیری ازاین همه  تورم و مشکلات باید انتخاب درست داشته باشیم.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha