۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷
کد خبر: 84333271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تربت‌حیدریه: نابودی اسراییل آرمان حضرت امام (ره) است

تربت‌ حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌ حیدریه گفت: محو کامل رژیم صهیونیستی اسراییل و آزادی مردم مظلوم فلسطین از آرمان‌های جاودانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که باید محقق شود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی روز سه‌شنبه در تجمع اعتراضی روحانیان، استادان و طلاب مدرسه علمیه «هراتی» تربت‌ حیدریه که در محکومیت جنایات‌ اخیر رژیم صهیونیستی برگزار شد، افزود: بدون شک این آرمان در سایه وحدت و نیز مقاومت مستمر مسلمانان و دولت‌های اسلامی در سرتاسر جهان، روی تحقق خواهد دید.

وی گفت: آنچه امروز در فلسطین اشغالی اتفاق افتاده است، از یک بعد تکرار جنایت‌های ضد بشری اسراییل جنایتکار است و عمق فاجعه زمانی بیشتر شکار می‌شود که شاهد سکوت مجامع بین‌المللی و به اصطلاح مدعیان دفاع از حقوق بشر هستیم.
مدیر مدرسه هراتی تربت‌ حیدریه افزود: روی دیگر این سکه، وحدت و انسجام و نیز افزایش مقاومت مردم فلسطین و مسلمانان جهان در حمایت از این مردم رنجدیده و مظلوم است.
عصمتی افزود: اهمیت این وحدت، همدلی و هماهنگی زمانی در جهان بیشتر نمود می‌یابد که همگان بدانند تاکنون چنین وحدت و انسجامی برای گرفتن حق مردم مظلوم فلسطین وجود نداشته‌ است.
امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: با الهام از بیانات مقام معظم رهبری معتقدیم رژیم غاصب اسراییل به زودی از بین خواهد رفت و این نابودی زمانی تسریع می شود که حمایت و پشتیبانی از مردم فلسطین بیشتر و جهانی‌تر شود.         
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha