رییس دانشگاه تربت‌حیدریه از همتای خود در الازهر مصر خواست به مردم غزه کمک کند

تربت‌حیدریه- ایرنا- دکتر عباس خاشعی سیوکی رییس دانشگاه تربت‌حیدریه، از همتای خود در دانشگاه الازهر مصر، خواست به مردم غزه کمک و برای رفع محاصره این منطقه از کشور فلسطین مساعدت کند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه تربت‌حیدریه، در این نامه که خطاب به پروفسور "احمد الطیب" نوشته شده آمده است: سال هاست که مردم مظلوم فلسطین زیر بار استکبار و استبداد جهانی سخت ترین شرایط زندگی را تحمل می‌کنند و مشیت الهی است که رژیم غاصب و اشغالگر افول کند و دژ مقاومت چهره محکم خود را روز به روز به جهانیان نشان دهد.

رییس دانشگاه تربت‌حیدریه از همتای خود در دانشگاه الازهر مصر خواست به مردم غزه کند

وی در ادامه آورده‌ است:دفاع مردم مظلوم فلسطین از ناموس و سرزمین خود جریانی مشروع است و اگر رژیم اشغالگر و صهیونیسم جهانی متوقف نشود، قاطع ترین تکانه های جهانی را شاهد خواهند بود و لذا ما دانشگاهیان دانشگاه تربت‌حیدریه توقف کشتار این رژیم کودک کش را خواستار هستیم و از جامعه جهانی می‌خواهیم هر چه سریعتر برای ریشه کن کردن این غده سرطانی از خاک فلسطین تلاش کنند.

رییس دانشگاه تربت حیدریه در بخش دیگری از این نامه می‌افزاید: از شما تقاضا دارم که تمام تلاش خود را برای رفع محاصره نوار غزه به کار گیریدتا مردم فلسطین بتوانند به نیازهای حیاتی خود رسیدگی کنند. به امید آزادی بیت المقدس.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha