۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84333437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم رشت جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبر: 84333437
مردم رشت جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند

رشت - ایرنا - مردم رشت در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین، امروز سه شنبه در مصلی امام خمینی (ره) این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع اعتراض‌آمیز مردم رشت در محکومیت حملات تروریستی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور قشرهای مختلف از مرد و زن در مصلی امام خمینی (ره) رشت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

تجمع کنندگان در مصلی رشت با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حمایت خود را از مرم ستم دیده  فلسطین و دفاع از آرمان قدس شریف اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با مشت های گره کرده و فریادهای کوبنده با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر و انزجار خود را از جنایت رژیم صهیونیستی ابراز کردند، و خواستار پایان ظلم و جنایت در سرزمین های اشغالی شدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در این مراسم طی سخنانی با اشاره به حرکت خودجوش مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: این حرکت برای رضای خدا و لبیک به ندای پیامبر اکرم(ص) است که فرمودند «اگر کسی فریاد مسلمانی را بشنود و پاسخ ندهد، مسلمان نیست».

آیت الله رسول فلاحتی اظهار داشت: حرکت خودجوش جوانان، نوجوانان، زنان و مردان گیلانی و همه جهان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام بیزاری و برائت از حرکت شوم رژیم صهیونیستی در منطقه است.

وی با اشاره به مبارزات جدید جوانان دنیای مقاومت به ویژه فلسطین خاطر نشان کرد: این مبارزات حکایت از شکل گیری انتفاضه سومی است که در طول تاریخ ۷۳ سال اشغال فلسطین کم‌نظیر بلکه بی نظیر است که آرامش را از صهیونیست ها سلب کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان داشت: امروز گفتمان، پاسخگوی جنایات رژیم صهیونیستی نیست و مقاومت و مبارزه است که بذر امید را در دل مسلمانان جهان و حتی مستضعفان غیرمسلمان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه امروز سردمداران اسرائیل جعلی و آمریکا چیزی جز منطق زور نمی فهمند، اضافه کرد: قدرت های استکبار جهانی از گفتمان چیزی نمی فهمند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطر نشان کرد: ایران اسلامی اولین الگو برای مقاومت در دنیای اسلام و مبارزه علیه جبهه استکبار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha