رسانه‌ها مردم را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار دهند

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج رسانه یزد گفت: مسوولان رسانه‌های گروهی به نحو مناسب اقشار مختلف جامعه را در جریان جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی در قبال مردم ستمدیده فلسطین قرار دهند.

مصطفی گل‌محمدی شامگاه سه‌شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به جنایات وحشیانه اخیر غاصبان رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و افزود: تبیین ابعاد خباثت‌ها و جنایت گسترده این رژیم جعلی علیه مردم مظلوم فلسطین رسالت مهم رسانه‌های گروهی است .

وی با بیان اینکه موضوع فلسطین و قدس شریف مربوط به همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است و همه در هر مقامی هستند باید با مردم غزه اعلام همدردی کنند، اظهار کرد: در این ارتباط رسانه‌های گروهی برای اطلاع رسانی و تبیین زوایای کشتار مردم بی‌پناه فلسطین باید الگو و پیشگام باشند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه قلم و بیان از انعکاس عمق جنایات و ظلم‌های استکبارجهانی و حامیان او در منطقه به خصوص علیه فلسطین عاجز است، یادآور شد: همبستگی حقیقی با مردم غزه در تهیه اخبار و گزارش‌های تحلیلی و ترسیم چهره پلید دشمنان امت اسلام و مسلمانان بسیار مهم است .

گل‌محمدی بیان کرد: خبرنگاران با بهره‌گیری از فضای مجازی و استفاده از رسانه‌های مکتوب با تهیه مطالب بصیرتی و اطلاع‌رسانی، رسالت انسانی و دینی خود را برای بیان تنفر نسبت به کشتار مردم غزه و حمایت از جبهه مقاومت که در خط مقدم  مبارزه با دشمن است ،اقدام کنند.

به گفته وی، رسانه‌های گروهی دنیا اگر وظیفه انسانی خود را در قبال مردم مظلوم فلسطین درست انجام دهند صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کش هیچگاه جرات این همه ستم علیه مردم این سرزمین ندارند و بی‌تفاوتی به محور مقاومت موجب افزایش جنایت‌ها شد .   

 نیروهای اشغالگر صهیونیست روزهای اخیر به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها ادامه می دهد.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوز صهیونیست‌ها و حملات به غزه، همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۱۲۲ تن از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و حدود ۵۰۰ عضو فعال دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha