۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰:۱۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84334277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: شرایط مقاومت فلسطین بسیار خوب است

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰:۱۰
کد خبر: 84334277
جهاد اسلامی: شرایط مقاومت فلسطین بسیار خوب است

تهران - ایرنا - داوود شهاب مسؤول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین سه‌شنبه شب تاکید کرد آنچه که در فلسطین جریان دارد، معجزه است و شرایط مقاومت فلسطین بسیار خوب است.

به گزارش ایرنا، شهاب به المیادین گفت: این جنگ اصطلاح موسوم به "تفرقه" در میان گروه‌های فلسطینی را از میان برد.

مسؤول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت نهمین روز مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی گفت که در این روز مقاومت عملکرد بسیار خوبی مانند روز اول این نبرد از خود به نمایش گذاشت.

وی افزود: رویارویی با اسرائیل، باید به کوتاه شدن دست اشغالگران از قدس و ساکنان آن ختم شود.

شهاب اظهار کرد: این درگیری، معادله جدیدی را رقم زده که می‌توان از آن به "معادله قدس" یاد کرد.

در همین حال "عباس زکی" عضو کمیته مرکزی جنبش فتح هم به المیادین گفت: جهان یکصدا ملت فلسطین را فریاد می‌زند، گویا دوباره به جنبش آزادی فلسطین بازگشتیم.

وی با بیان این که "ما در شرایط جدیدی هستیم و تمام معادلات به هم ریخته است. " افزود: این موشک‌هایی که نماد حاکمیت اسرائیل؛ یعنی تل‌آویو را هدف قرار دادند، صهیونیست‌ها را به دام انداختند.

زکی افزود: انتفاضه مردم فلسطین و مقاومت تنها با پایان یافتن درگیری با صهیونیست‌ها که سالها به طول انجامیده متوقف خواهد شد.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح افزود: این مقاومت بود که موجب شد، جوبایدن رییس جمهوری آمریکا با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس بگیرد.

منابع صهیونیست اعلام کردند که از آغاز حمله موشکی گروه‌های مقاومت به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۲ صهیونیست جان خود را از دست داده‌اند.

شاخص‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی نیز در این مدت بسیار افت کرده است و واحد پول این رژیم نیز در مقایسه با گذشته در سراشیبی نزولی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha