سکوت در قبال جنایات اسراییل غاصب خیانت است

یزد- ایرنا- معاون فرهنگی سپاه الغدیر یزد گفت: سکوت مسلمانان و آزادیخواهان جهان در قبال جنایت‌های اخیر اسرائیل غاصب در کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه اوج خیانت است .

سید حسین راسخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر انسان آزاده اعم از مسلمانان و دیگران باید بر حسب وظیفه انسانی، کشتار مردم مظلوم غزه را که وحشیانه در حال انجام است محکوم کند.

وی ادامه داد: اگر از ابتدا امت اسلام در عملکرد خود دارای یک وحدت رویه در قبال غاصبان صهیونیستی بودند به هیچ وجه استکبارجهانی و حامیان آنها به خصوص صهیونیست‌ها جرات این همه جنایت را نداشتند .

این فعال فرهنگی تصریح کرد: برای شکست توطئه‌های دشمنان و اسرائیل غاصب که غده سرطانی در منطقه است باید مسلمانان به نحو مناسب علاوه بر محکوم کردن این رژیم کوک‌کش به کمک مردم غزه بشتابند.

راسخی با بیان اینکه هر فردی در هر موقعیت و مقامی است باید در مسیر دفاع از حق و حقیقت وارد صحنه شود گفت: باید با امور فرهنگی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی مردم و جوانان را با جنایت صهونیست‌ها آشنا کرد.

وی یادآور شد: نهادهای فرهنگی و متولیان اجتماعی با برنامه‌های مناسب و برگزاری جلسه‌های تبیینی نقش مهمی در رسوا کردن غاصبان صهیونیستی و شکست توطئه‌های استکبارجهانی و حامیان آنها در منطقه دارند.  

 نیروهای اشغالگر صهیونیست روزهای اخیر به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها ادامه می دهد.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوز صهیونیست‌ها و حملات به غزه، همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۱۲۲ تن از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha