تاکید رییسی به مبارزه با فساد در دیدار با نمایندگان مجلس

تهران - ایرنا - ابراهیم رییسی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به احقاق حق مردم و مبارزه با فساد اداری و مالی تاکید کرد.

«سید کاظم موسوی» چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا و در توضیح دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم با «سید ابراهیم رییسی» داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ این دیدار عصر امروز در محل سرچشمه تهران برگزار شد و نمایندگان حاضر در این نشست نظرات خود را بیان کردند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره دیدگاه های آیت الله رییسی در این دیدار گفت: احقاق حقوق مردم به ویژه دهک های پایین جامعه، توسعه زیرساخت های کشور و مبارزه با فساد اداری و سیستمی از جمله مواردی بود که آیت الله رییسی به آن تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: پیروی که نمایندگان از دیدگاه ها و راه و روش آیت الله رییسی دارند و از آنجا که علاقه خاصی بین مجلس و ایشان شکل گرفته،  کمک خواهد کرد که تا دو قوه مجریه و مقننه در کنار هم پس از پیروزی ایشان برای حل مشکلات جامعه اقدام کنند.

وی گفت: به رغم اینکه این عده از نمایندگان از مشکلات معیشتی و دیگر مسائل مردم در حوزه های انتخابی خود مطلع هستند، اما نمایندگان حاضر در این دیدار به تلاش برای جلب نظر مردم به سمت آیت الله رییسی و جمع آوری رای در استان ها تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در ۴۲ سال که از انقلاب گذشته است، سخترین انتخابات خواهد بود، ‌ عنوان کرد: در این انتخابات فضای رقابتی بالا است و دشمن نیز تمام تلاش خود را از طریق رسانه و فضای مجازی برای کاهش مشارکت مردم به کار بسته و شیوع ویروس کرونا نیز بر سخت شدن افزایش مشارکت مردم افزوده است.

نماینده مردم اردبیل گفت: حدود ۷۰ تا ۸۰ نماینده از مجلس یازدهم در این دیدار حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha