۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 3135
کد خبر: 84335565
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی خودرویی مردم کرمان در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد

کرمان - ایرنا - مردم پایتخت مقاومت اسلامی (کرمان) عصر امروز(چهارشنبه ) از حسینیه ثارالله تا گلزار شهدا با راهپیمایی خودرویی ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیست اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، همانطور که شاهد هستیم در اغلب کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از جمله اروپا و آمریکا مردمی که دنبال حقیقت و حمایت از نوعدوستی هستند به صحنه آمدند و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کردند.

مردم خداجوی کرمان در مقابل ستم های رژیم صهیونیستی اسرائیل ساکت نماندند و با راهپیمایی خودرویی اعتراض خود را نشان دادند.

این راهپیمایی عصر امروز با حضور جمع کثیری از مردم از حسنیه ثارالله آغاز شد و تا گلزار شهدای شهر کرمان و مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این ارتباط به رسانه ها گفت: امروز جهانیان شاهدهستن  که مردم مظلوم فلسطین در برابر یورش وحشیانه رژیم اشغالگر قدس جانانه ایستاده‌اند و مظلومانه قتل عام می‌شوند، این اتفاقات به طور قطع بشارت آزادی قدس شریف را می‌دهد.

حسین انجم شعاع افزود: اتفاق ناگواری که این روزها در فلسطین رخ داده است قلب جهان اسلام و مسلمان و تمام آزادیخواهان را جریحه دار کرده است و شاهد هستیم در تمامی کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از جمله اروپا و آمریکا آن مردمی که دنبال حقیقت  و حمایت از نوع دوستی هستند به صحنه آمدند و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کردند.

وی بیان کرد: در کشور ایران هم به عنوان ام القرای جهان اسلام و پایگاه مقاومت اسلامی انتظار این بود که حرکتی در راستای حمایت از فلسطین شود .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اذعان کرد: شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی و شهر شهید حاج قاسم سلیمانی که سیدالشهدای مقاومت، کسی که در تجهیز گروه های مقاومت فلسطینی نقش بسزایی داشت و باعث شد که فلسطینیان بجای سنگ از موشک استفاده کنند،  همگام با سایر ملت‌های آزاده جهان عصر امروز با انجام  راهپیمایی خودرویی و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند و انزجار خویش را از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha