۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 84336890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نرخ رشد مبتلایان به کرونا در ماکو از ۱۱ به ۳ درصد کاهش یافت

ارومیه- ایرنا- فرماندار ماکو با بیان این‌که با بررسی آمار، شرایط بهتری در مساله کرونا در این شهرستان وجود دارد، گفت: نرخ رشد مبتلایان از ۱۱ به سه درصد کاهش یافته و باید تلاش کنیم با رعایت پروتکل‌ها و زدن ماسک این وضعیت را ثابت نگه داریم.

علی محمدی ایروانلو روز پنج‌شنبه در چهلمین جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا در ماکو اظهار داشت: همچنین نرخ مثبت شدن آزمایش ها از ۴۷ به ۲۸ درصد رسیده و می توان با استمرار در رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک وضعیت شهرستان را به شرایط زرد و آبی سوق داد.

وی اظهار کرد: در وضعیت قرمز، ۸۰ درصد بازاریان مجبور هستند واحدهای خود را تعطیل کنند که با توجه به این امر، از بازاریان می خواهیم رویکرد پیشگیری  و رعایت دستورالعمل های مربوط به پیشگیری از کرونا را بیش از پیش مبنای فعالیت صنفی خود قرار دهند.

فرماندار ماکو تاکید کرد: اکثر اصناف در ۱۰ روز گذشته که محدودیت ها تعدیل شده، در مساله رعایت پروتکل ها بسیار ضعیف عمل کرده اند.

محمدی از اکیپ‌های نظارتی خواست تا با توجه به ادامه بی توجهی و عادی انگاری بخشی از بازاریان و دیگر حوزه‌های مرتبط روند نظارت های خود را تشدید کرده و با نهادها و واحدهای صنفی متخلف طبق قانون برخورد کنند.

شهرستان ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha