اثر نوجوان مهابادی در مسابقه سراسری عکاسی "افطاری ساده ما" خوش درخشید

مهاباد- ایرنا- مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: اثر "سوژین عزیزی" عضو مرکز شماره ۲ کانون این شهرستان به عنوان عکس برتر جشنواره سراسری "افطاری ساده ما" انتخاب شد.

شیدا نصرتی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فراخوان جشنواره عکاسی "افطاریه ساده" فروردین ما سال جاری با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی استان قم برگزار و در مجموع ۵۰۴ اثر نیز از سراسر کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

وی ادامه داد: از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره اثر زیبا و هنرمندانه "سوژین عزیزی" عنوان برگزیده گروه سنی (نوجوان) را به خود اختصاص داد.

مسوول کانون شماره ۲ پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد اظهار داشت: مطابق مصوبه هیأت داوران، استفاده از نمادهای جذاب که باعث تمایز سفره افطار باشد، نوآوری، ایده‌پردازی، چیدمان عناصر، لوکیشن و زاویه دوربین، ملاک ارزیابی قرار گرفتند.

نصرتی اضافه کرد: توجه به تجلی صفا و معنویت سفره افطار با نگاه ایرانی اسلامی در تصاویر سفره‌های افطاری نیز از جمله معیارهای ویژه داوری آثار بودند.

وی بیان کرد: این دانش آموز مستعد مهابادی در جشنواره محصولات فرهنگی هنری سطح استانی و کشوری نیز موفق به سابقه کسب دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جوایز نقدی را در کارنامه دارد.

به گزارش ایرنا، کانون شماره ۲ پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد سالانه به طور میانگین دارای ۴۰۰ عضو فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha