۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84337251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ درصد طرح‌های نیمه تمام تنکابن تا هفته دولت امسال تکمیل می‌شود

نوشهر – ایرنا – فرماندار تنکابن با بیان اینکه در سال ۹۲ حدود ۲۲۷ پروژه نیمه تمام در این شهرستان تعریف شده بود ، گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته ۸۰ درصد پروژه های نیمه تمام شهرستان تا هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز پنجشنبه در آیین افتتاح پنج پروژه اقتصادی ، صنعتی و ورزشی شهرستان تنکابن با حضور استاندار مازندران افزود : با وجود تمامی مشکلات از تحریم های ظالمانه گرفته تا کرونا ، در شهرستان تنکابن همچون سایر نقاط کشور هیچگاه قطار پروژه های عمرانی و اقتصادی متوقف نشد که ناشی از تلاش و همت مسئولان در جهت رفع موانع و توسعه اقتصادی بود.

وی به اجرای برخی پروژه های مهم در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت : پروژه بیمارستان فوق تخصصی قلب باز که دچار وقفه ای در اجرای آن شده بودیم با تلاش ها و پیگیری های مسئولان بار دیگر از سر گرفته شد و امیدواریم هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

حسینی جو با بیان اینکه حدود یک هزار میلیارد تومان پروژه در دست افتتاح داریم ، خاطر نشان کرد: باید در اسرع وقت این پروژه ها را به بهره برداری رساند تا کام مردم منطقه بیش از پیش شیرین شود.

وی تصریح کرد : رینگ شهری نشتارود نیز با مشکلاتی همراه بود که با کمک مسئولان موانع برطرف شده و امیدواریم فاز نخست آن تا پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد.

نماینده عالی دولت در تنکابن با گلایه نسبت به برخی بی مهری ها نسبت به دولت تدبیر و امیدگفت : دولت به تنهایی قادر نخواهد بود که همه مشکلات را برطرف نماید و بلکه نیاز است تا همگان در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

وی یادآور شد : متاسفانه مخالفان داخلی و خارجی تلاش می کنند تا دستاوردهای دولت را کوچک جلوه دهند و در بین مردم بی اعتمادی ایجاد کنند که غیر قابل قبول است.

همزمان با سفر احمد حسین زادگان استاندار مازندران به غرب استان ، پنج طرح اقتصادی ، تولیدی ، صنعتی، عمرانی و ورزشی به ارزش ۳۷۲ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان تنکابن افتتاح شد.

کارخانه لوله کاسپین( مانیسمان) با سرمایه گذاری ۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ، طرح توسعه کارخانه پارس نئوپان به ارزش ۲۹ میلیارد و ۵۴۶ میلیون تومان ، کارخانه جوجه کشی طیور بهشت با ظرفیت تولید ۴۲ میلیون قطعه جوجه یک روزه گوشتی با سرمایه گذاری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان ، پل توکله با ۸ میلیارد تومان و زمین چمن مصنوعی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان تنکابن افتتاح و بهره برداری رسید.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha