۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
کد خبرنگار: 1254
کد خبر: 84338028
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طی ۲ ماه انجام شد:

توقیف ۱۶ موتور سیکلت سنگین در پایتخت

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
کد خبر: 84338028
توقیف ۱۶ موتور سیکلت سنگین در پایتخت

تهران- ایرنا- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ دستگاه موتور سیکلت سنگین که بدون مجوز در بزرگراه‌ها و معابر پایتخت تردد داشتند، توقیف شدند.

به گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه پلیس تهران بزرگ، سرهنگ "علی همه‌خانی" با اشاره به آخرین توقیفی‌های موتورسیکلت سنگین در پایتخت گفت: امروز یک دستگاه هوندا ۶۰۰ سی سی در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در مسیر غرب به شرق بزرگراه "شهید خرازی" ورودی به آزادگان حین لایی‌کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز توسط تیم منطقه ۲۷ در طرح مهار متوقف شد.

وی افزود: همچنین تیم‌های گشتی منطقه ۲۶ در ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه امروز موفق به توقیف یک دستگاه هوندا ۱۰۰۰ سی سی شدند که راکب این موتور سنگین نیز در مسیر غرب به شرق بزرگراه "شهید خرازی" ورودی به آزادگان در حال انجام حرکات نمایشی بود.
توقیف ۱۶ موتور سیکلت سنگین در پایتخت
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: طرح توقیف موتور سیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضان قانون، هنجارشکنان و راکبانی که باعث ایجاد مزاحمت و تولید سروصدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتور سیکلت آنان را نیز توقیف خواهد کرد.

همه‌خوانی تاکید کرد: برخلاف نظر برخی از افراد تردد موتورهای سیکلت سنگین فاقد مجوز و پلاک در روزهای تعطیل نیز مانند روزهای عادی ممنوع است.

وی خطاب به شهروندان خواستار شد تا در صورت مشاهده این موارد، مراتب تخلف را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، موتور سنگین اصطلاحی است که به موتورسیکلت های با حجم موتور بیشتر از ۲۵۰ سی سی اطلاق می شود و بنابر قانون از سال ۱۳۶۴ تردد با این وسایل نقلیه بدون مجوز از مراجع ذی صلاح ممنوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha