رای اولی‌های کیش برای انتخاب اصلح آموزش می‌بینند

کیش - ایرنا - رییس آموزش و پرورش کیش گفت: رای اولی‌های این جزیره با تلاش دبیران امور تربیتی مدارس برای انتخاب اصلح ترین نامزد آموزش می‌بینند.

پرویز حیدری راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خرداد امسال ۵۱۲ دانش آموز در این جزیره برای اولین بار حضور در انتخابات را تجربه می کنند و آموزش و پرورش به دنبال آن است آنان را برای سهم آفرینی در حضور پرشور آماده کند.

وی اضافه کرد: در این راستا معلمان امور تربیتی مدارس به دور از هر گونه جانبداری دانش آموزان را در بستر شبکه شاد در زمینه های اهمیت حضور تک تک افراد در انتخابات، تصمیم گیری در تعیین سرنوشت آینده سیاسی کشور، راهی کردن افراد مختلف به شوراهای اسلامی شهر و توجه به ویژگی های منتخب آموزش خواهند داد.

حیدری راد یادآور شد: اکنون با تلاش معلمان امور تربیتی و جزیره و همچنین ستادهای وزارت خانه آموزش و پروش کلیپ های ویدیویی با موضوعات مختلف انتخابات از جمله فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخاب اصلح و ویژگی های یک دولت کارآمد آماده شده و در بستر شاد برای بهره مندی رای اولی ها منتشر می شود.

وی افزود: همچنین این معلمان به عنوان متولیان آموزش دانش آموزان برای شرکت در نخستین تجربه انتخاباتی با تک تک افراد جامعه هدف ارتباط برقرار می کنند تا نسبت به سوالات احتمالی آنان پاسخگو باشند.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان با برگزار می‌شود؛ در این دوره از انتخابات مردم جزیره کیش علاوه بر مشارکت در انتخاب رییس جمهوری، پنج عضو شورای شهر و ۶ عضو شورای اسلامی روستاها در جزیره لاوان و هندورابی را راهی پارلمان‌ محلی می کنند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha