فرمانده سپاه ولیعصر(عج)خوزستان: مقاومت غزه از مقاومت خرمشهر الگو گرفت

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امروز مقاومت غزه و فلسطین از مقاومت‌ سخت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر الگو گرفته و بی‌شک این روزهای تاریخی هیچگاه از ذهن‌ها بیرون نخواهد رفت.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در حاشیه آیین تجلیل از فاتحان خرمشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی این شهر، و نیز چهارم خرداد "روز دزفول، روز مقاومت و پایداری" در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: سالروز فتح خرمشهر و پیروزی ملت مقاوم فلسطین را به مردم شریف خوزستان تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای این خطه را گرامی می‌داریم.

وی افزود: فتح خرمشهر طلایی ترین روز تاریخی ایران در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با مجاهدت رزمندگان اسلام این شهر از اشغال دشمن درآمد و به دامان کشور اسلامی ما بازگشت.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدا، رزمندگان و فاتحان خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این خطه قهرمان پرور، یکی از رسالت‌های ماست که به همین مناسبت امروز از تعدادی از خانواده شهدا و رزمندگان تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: فرماندهان و رزمندگان فاتح خرمشهر ولی نعمت ما بوده و خود را مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری آنها می‌دانیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: ملت ایران مدیون فاتحان خرمشهر هستند چرا که ایثارگری و جانفشانی آنها مانع پیشروی ارتش بعث شد و این پیروزی بزرگ نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) وحدت و یکدلی و حضور در صحنه را عامل تاثیرگذار در فتح خرمشهر برشمرد و ادامه داد: ثمره خون شهدا فتح خرمشهر و حضور موثر مردم در عرصه‌های سیاسی است و اکنون نیز باید در میدان انتخابات با همین روحیه حضور یافته و با تداوم راه شهدا پشتوانه‌ای محکم برای نظام باشیم.

در این آیین از جمعی از فرماندهان، رزمندگان و فاتحان خرمشهر تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha