۳ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84340731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازداشت گسترده فلسطینیان در داخل اراضی اشغالی

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۵
کد خبر: 84340731
بازداشت گسترده فلسطینیان در داخل اراضی اشغالی

تهران-ایرنا- پلیس رژیم صهیونیستی از صبح امروز (دوشنبه) دوباره عملیات گسترده‌ خود علیه فلسطینیان در داخل اراضی اشغالی را آغاز کرده که طی آن بیش از ۵۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از الغد، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز ۵۰۰ نفر از فلسطینیان اراضی ۴۸ را به دلیل مشارکت در تظاهرات حامیان قدس، غزه و الشیخ جراح بازداشت کردند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در این باره گزارش داد که این بازداشت های گسترده تلاشی برای «بازگرداندن حالت بازدارندگی» پس از تحولات اخیری است که داخل اسراییل (اراضی اشغالی) شاهد آن بوده ایم.

از سوی دیگر، پلیس رژیم اشغالگر گزارش داد که این بازداشت های گسترده پس از رایزنی وزیر امنیت داخلی اسراییل (رژیم اشغالگر) و رئیس پلیس (رژیم صهیونیستی) صورت گرفت و در آن هزاران نیروی پلیس و گارد مرزی و نیروهای ویژه همکاری دارند.

پلیس اسرائیل افزود: این عملیات گسترده ادامه فعالیت پلیس طی دو هفته گذشته است که طی آن، بیش از ۱۵۵۰ فلسطینی بازداشت شدند.

بنا به این گزارش، بیشتر بازداشت شدگان کسانی هستند که به تازگی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده‌اند.

به گفته منابع محلی، صهیونیست‌ها در استان رام‌الله سه فلسطینی به نام‌های «مجد جرار» (۳۰ ساله)، «سعد زلوم» (۲۲ ساله) و «محمد سلیمان کنعان» (۳۹ ساله) را با یورش به خانه‌هایشان در حالی که اهالی خواب بودند، بازداشت کردند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست طی روزهای گذشته بارها دست به بازداشت گسترده فلسطینیان به ویژه اعضا و رهبران گروه های فلسطینی و در راس آن ها حماس در سرزمین های اشغالی زدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha