۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹
کد خبر: 82361472
T T
۰ نفر
یورش اشغالگران صهیونیست با سگ های پلیس به منازل فلسطینیان

تهران - ایرنا - اشغالگران رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) همراه با سگ های پلیس به منازل شهروندان فلسطینی در شهرك بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی معا امروز (دوشنبه) به نقل از محمد عوض شهروند فلسطینی گزارش داد، دهها نظامی صهیونیست در ساعات اولیه صبح روز جاری به منزل محمد عیسی موسی رشید عوض حمله كرده و اقدام به بازرسی های گسترده در داخل و خارج از منزل وی كردند.
نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی تمامی لوازم منزل محمد عیسی را تخریب كرده و درها و كمدهای منزل وی را شكستند.
اشغالگران صهیونیستی برای بازرسی از این منزل از سگ های پلیس استفاده كردند.
یك افسر اطلاعاتی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیست به رشید عوض 22 ساله فرزند صاحب منزل كه در گذشته در اسارت رژیم صهیونیستی بوده، احضاریه ای داد كه از وی خواست شده خود را به پادگان عتصیون معرفی كند.
عوض افزود: اشغالگران صهیونیست همچنین به منزل زید عوض 35 ساله فرزند صاحب منزل در منطقه الخله نیز یورش بردند و زمانی كه زید تلاش كرد مانع از ورود اشغالگران به خانه اش شود وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و از سگ پلیس برای حمله به وی استفاده كردند.
بازرسی از منازل فلسطینیان در این منطقه نزدیك به دو ساعت طول كشید.
نیروهای رژیم صهیونیستی همواره فلسطینیان ساكن كرانه باختری را مورد تعرض قرار می دهند و به بهانه های مختلف یا به خانه های آنان یورش می برند و یا جوانان فلسطینی را مورد بازرسی قرار داده و بازداشت می كنند و یا به تخریب خانه های آنان اقدام می نمایند.
تخریب خانه های فلسطینیان به قدری برای رژیم صهیونیستی اهمیت دارد كه در روزهای اخیر تشكل لیكود در كنست جلسه غیر علنی تشكیل داد.
تخریب منازل فلسطینیان در سرزمین های اشغالی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی به منظور گسترش شهرك سازی و اشغال بیشتر خاك فلسطین است و این در حالی است كه اتحادیه اروپا و كشورهای اروپایی سیاست تخریب ساختمان های عربی در منطقه اشغالی سرزمین های فلسطینی را محكوم كرده اند.
با این حال رژیم صهیونیستی به این گونه محكومیت ها و انتقادها در این باره هیچ اهمیتی نمی دهد.
خاورم**1408**1275
مترجم: اكرم كرمی* انتشار دهنده: مجید جعفری
۰ نفر