حماسه خرمشهر همچون نگینی بر تارک مقاومت مردم این مرز و بوم درخشید

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر نوشت: حماسه خرمشهر حماسه‌ای شگفت، ژرف و تکان‌دهنده بود که همچون نگینی تابناک بر تارک مقاومت مردم این مرز و بوم درخشید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی دریایی ارتش، دریادار حسین خانزادی در پیام تبریکی به مناسبت سوم خرداد سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر نوشت: حماسه خرمشهر حماسه‌ای شگفت، ژرف و تکان‌دهنده بود؛ حماسه‌ای که همچون نگینی تابناک بر تارک مقاومت مردم این مرز و بوم درخشید و قلب‌ها را از شور ایمان سرشار ساخت. رزم‌آوران عرصه شور و شهامت، پاره تن را، بر خاک فرش کردند و تا اوج قله‌های شرف پر کشیدند تا از وجب به وجب خاک مقدس ایران اسلامی دفاع کنند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش افزود: سوم خردادماه سالروز فتح خاک گوهرریز خرمشهر، برگ زرینی از تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که در حماسه فتح خرمشهر شاهد ایثار، از جان گذشتگی، فداکاری و شجاعت تکاوران و تفنگداران خود بوده و در این راه شهدای عزیزی تقدیم میهن کرده است.

خانزادی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر حامل پیام مهمی به جهانیان بود که ملت شریف و نیروهای مسلح سلحشور جمهوری اسلامی ایران آنگاه که پای دفاع از اسلام، ایران و ناموس در میان باشد، استوارتر از همیشه و تا آخرین قطره خون در صحنه خواهند بود.

وی در این پیام ضمن تبریک این روز بزرگ و ارزشمند و گرامی‌داشت یاد شهدای عزیز، از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌کنم، مدال افتخار همه‌ ما را سربازی در رکاب حضرت ولی‌عصر(عج) و فـرمـاندهی مـعظم کل قوا (مدظله العالی) قـرار دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha