آزادسازی خرمشهر خط بطلانی بر افکار شیطانی حزب بعث عراق بود

تهران- ایرنا- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حوزه سیاسی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر، خط بطلانی بر تمام افکار حزب بعث عراق و هم‌پیمانان این رژیم در حمله و تجاوز به جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، سعید  اوحدی روز دوشنبه در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی ویژه جانبازان فتح خرمشهر با یاد شهدای گرانقدر عملیات بیت المقدس و بویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان ضمن خوشامد گویی به تمامی مسئولان لشکری و کشوری حاضر در جلسه گفت: خداوند را شاکر هستیم که امروز مجلسی در خور شان شهدا و ایثارگران برگزار شد.

وی افزود: شاید برای خیلی ها سوال است که چرا عملیات بیت المقدس اینقدر برای همه ما مهم است، چه اتفاقی افتاده که نقطه عطف دفاع مقدس بوده و چه فضای سیاسی بعد این عملیات در داخل و خارج به وجود آمده است؛ همه اینها مهم است و باید دقیق تبیین شود. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایراد سخنانی درباره پیروزی و فتوحات عملیات آزاد سازی خرمشهر و حماسه‌هایی که آفریده شد گفت: حضرت امام خمینی (ره) در عملیات های بزرگ رزمندگان همواره حکمت  هایی داشتند و نامگذاری عملیات بیت المقدس نیز دارای رمز و حکمت هایی بزرگ است .

اوحدی اظهار داشت: در عملیات آزاد سازی خرمشهر رشادت ها و حماسه های زیادی توسط رزمندگان مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح و مورد حمایت استکبار جهانی انجام گرفت که جا دارد این پیروزی بزرگ را به همه مردم ایران و رزمندگان و ایثارگران باز هم تبریک گفت .

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید گفت: سیاست اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۴۰۰ در تجلیل از جانبازان دفاع مقدس خواهد بود و تاکید معاون فرهنگی آموزشی بنیاد در چهاردهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران  به همین دلیل است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین یوسف علی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان سخنانی از ایثارگران عملیات بیت المقدس قدردانی کرد.

جانبازان گرانقدر مهدی طهانیان، صفت اله حسینی، داود نارنجی نژاد، علیرضا کریمی، احمد بیگلر، محمود مرندی، ایرج فریدیان و سید محمد مدنی تجلیل شدند.

سعید اوحدی از سوی تشکل های ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با عنوان خادم الشهدا و سردار قربانی به عنوان رشادت در عملیات بیت المقدس تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha