علم‌الهدی: مدیریت صحیح قطع برق مانع ایجاد نارضایتی می‌شود

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قطعی برق در نقاط گرمسیر و نیز مناطق صنعتی حتی برای مدت کوتاهی در روز هم مشکل ایجاد می‌کند، لذا با توجه به سختی شرایط مردم، این مساله باید به گونه‌ای مدیریت شود که ایجاد نارضایتی نکند.

به گزارش پایگاه خبری امام جمعه مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی روز دوشنبه در دیدار اعضای ستاد مدیریت مصرف آب و برق خراسان رضوی با وی افزود: بسیاری از مردم و تولیدکنندگان به خاطر قطعی‌های ایجاد شده دچار مشکل شده اند.

وی ادامه داد: اگر به خاطر عارضه‌ای که پیش آمده نیاز است تا برای مدت موقتی، قطعی داشته باشیم باید به مردم اطلاع رسانی شود تا فردی هنگام انجام کارش دچار مشکل نشده و خسارت نبیند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: برای این قطعی ها برنامه ریزی کنید و به طور دقیق به مردم اطلاع دهید. مدیریت ها با هم همسو شوند و اطلاعات را به درستی به مردم ابلاغ کنند که می توان برای این اطلاع رسانی از رسانه ملی هم استفاده کرد تا مردم از قبل اطلاع داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما در بخشی از نقاط کشور در بخش کشاورزی دچار مشکل هستیم و نیاز است که برای رفع آن تلاش کنیم اظهار داشت: لازم است که همه شما بزرگواران با تخصص های لازم تلاش کنید تا مردم را به سمت مصرف درست و ابتکارات جدید پیش ببرید تا مردم هم سبک جدید مصرف را یاد گرفته و هم دچار مشکلات و خسارات نشوند.

آیت الله علم الهدی با بیان اهمیت مدیریت صحیح انرژی در کشور، به وفور نعماتی چون برق و گاز در مشهد از گذشته تا به امروز اشاره و بیان کرد: این دو خصوصیت به برکت امام رضا (ع) برقرار بوده و هست.

وی گفت: باید به صورت جهادی پای کار مردم و کشور باشیم. شما متخصصان جوان، این توانمندی را دارید که با ابتکار و پیشرفت بسیاری از مشکلات را برطرف کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha