حدود ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های سیستان و بلوچستان خط‌کشی شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از خط‌کشی ۲۹۸ کیلومتر از مسیرهای این استان با استفاده از توان اکیپ امانی اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های این اداره کل در سالجاری خبر داد.

ایوب کرد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: خط کشی راه‌ها از علائم ایمنی محسوب شده که به منظور افزایش ایمنی مسیرها، هدایت صحیح وسایط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران جاده بویژه در شب، تفکیک باندهای رفت و برگشت و کاهش میزان سوانح رانندگی انجام می‌شود.

وی افزود: نصب ۶۹ فلش و چراغ چشمک زن سولار، ساخت ۵۵ مترمربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و نصب تعداد ۵۹۰ علائم، تابلو و تجهیزات ایمنی در مسیرهای ارتباطی از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در ۲ ماهه سالجاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی کاهش سوانح جاده‌ای، تلفات جانی و مالی ناشی از آن است که تحقق این هدف علاوه‌بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلوهای مختلف جاده‌ای، با فرهنگ‌سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان‌پذیر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha