۵ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۷
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84343338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴ تن روغن خوراکی از محتکران در نقده کشف شد

ارومیه- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: چهارهزار و ۵۶ کیلوگرم روغن خوراکی از محتکران در نقده شناسایی و کشف شد.

سرهنگ ایرج حسن خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با امنیت عمومی این شهرستان پس از اطلاع از احتکار روغن، رسیدگی به موضوع را به سرعت در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند، این منزل را شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضایی آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این منزل، چهارهزار و ۵۶ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان ارزش ریالی روغن های کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حسن خانی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم مقابله با کالای قاچاق و احتکار در شرایط فعلی جامعه و برخورد با محتکران کالای قاچاق و احتکار است که در این رابطه مشارکت مردم و در جریان قرار دادن پلیس از هر گونه فعالیت مخرب در این زمینه می توان کمک بزرگی را در رشد و شکوفایی اقتصادی به همراه داشته باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha