باشگاه استقلال: بدنبال احقاق حق هواداران درباره دیدار با پیکان هستیم

تهران- ایرنا- باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های رییس کمیته انضباطی در رابطه بازی این تیم مقابل پیکان واکنش نشان داد و تاکید کرد که بدنبال احقاق حق هواداران است.

به گزارش ایرنا، باشگاه استقلال بعد از اظهارات شب گذشته(سه شنبه) اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص پرونده بازی پیکان و استقلال، اعلام کرد: ذکر چند نکته در این زمینه ضروری به نظر می‌رسد:

۱) باشگاه استقلال بلافاصله بعد از بازی این تیم برابر پیکان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کرد که اسناد این نامه موجود است.

۲) بعد از شکایت باشگاه استقلال، دپارتمان داوری در نامه‌ای رسمی که در پیوست قابل مشاهده است، اعلام کرد تخلفی انجام نشده و شکایت باشگاه استقلال وارد نیست.

۳) باشگاه استقلال بعد از اعلام رای بازی سایپا و پیکان، بار دیگر شکایت خود را پیگیری کرد. در تماس حسن‌زاده با احمد مددی مدیرعامل استقلال، رئیس کمیته انضباطی به صراحت به مدیرعامل استقلال اعلام کرد که ماهیت بازی پیکان و سایپا با بازی استقلال و پیکان متفاوت است و قطعا استقلال در این پرونده پیروز نمی‌شود!

۴) با این همه پیگیری‌های باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد و مسوولان حقوقی باشگاه استقلال به دنبال احقاق حقوق هواداران خود هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha