۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84346759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه دامغان: مردم با بصیرت انقلابی در انتخابات اصلح‌گزینی کنند

سمنان- ایرنا- امام جمعه دامغان گفت: مردم ایران با بصیرت انقلابی و انتخاب فرد اصلح، تجلی حضور خود و حماسه‌ای بزرگ را به رخ دشمن بکشند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلا امام خمینی (ره)، افزود: ملت انتخابات و انتخاب فرد دارای صلاحیت را جدی بگیرند چرا که رای‌گیری یک روز انجام می‌گیرد اما اثر آن چهار سال در کشور احساس می‌شود.

وی ادامه داد: انتخابات صحنه جنگ قدرت نیست بلکه مسابقه خدمت است و فرد پیروز منتخب مردم است که باید برای خدمت به مردم از همه توان خود استفاده کند.

حسینیان تصریح کرد: ۲۸ خرداد حماسه بزرگ رقم می‌خورد و در حالی که جبهه کفر و نفاق علیه جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت است که مشارکت را کاهش دهد، مردم با بصیرت دینی تجلی حضور خود را به دنیا نشان می‌دهند. 

وی ضمن حمایت از تصمیم شورای نگهبان، افزود: نباید از شورای نگهبان مصلحت سنجی و پرشور کردن تنور انتخابات را توقع داشته باشیم بلکه این نهاد وظیفه خود را برعهده دارد و عدم تایید به عنوان عدم داشتن صلاحیت فرد نیست بلکه احتمال عدم احراز وجود دارد.

حسینیان اضافه کرد: رئیس جمهور، عالی ترین مقام اجرایی بعد رهبری است که با تشکیل هیات وزیران، همه امور اداری کشور و ابلاغ مصوبات برای اجرای وزارتخانه‌ها را برعهده دارد پس باید انتخاب مردم انتخاب دقیق و بدون اشکال باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ هزار صندوق در کل کشور وجود دارد و ۳۰۰ هزار نفر مسوولیت حفاظت صندوق ها را برعهده دارند.

حسینیان به حضور پرشور مردم سوریه در انتخابات اشاره کرد و گفت: روز گذشته انتخابات ریاست جمهوری در سوریه با استقبال گرم مردم شهرهای مختلف این کشور برگزار شد و دشمن که سعی داشت تا خط مقاومت را در سوریه کور کند، با حضور مردم مایوس و ناامید شد. 

امام جمعه دامغان به حوادث اخیر و درگیری های بین رژیم صهیونیستی و مقاومت اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی وحشی و گرگ‌صفت، جنایات گسترده و دیوانه‌وار در فلسطین و غزه داشت که در برابر وحدت و یکپارچگی مردم ناتوان شد و امروز بیش از گذشته به اقتدار جبهه مقاومت پی برده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha