حضور مردم در انتخابات بالاترین قدرت  را برای کشور رقم می زند

کرج- ایرنا- دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری بالاترین قدرت را برای بیمه کردن کشور در برابر دشمنان رقم می زند.

علاءالدین سیفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا به نقش مهم حضور پرشور مردم درپای صندوق های رای اشاره کرد و افزود: همیشه قدرت نظامی و اقتصادی در مقابله با دشمنان پاسخگو نیست، بلکه حضور ملت بالاترین قدرت است.

وی بیان داشت: اگر قدرت مردم باشد، قدرت‌های دیگر هم ارزش پیدا می‌کند در غیر این صورت قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی بدون پشتوانه مردمی نمی‌تواند ظهور و بروز داشته باشد.

سیفی با بیان اینکه دراین روزها باید مشارکت حداکثری و انتخاب درست در جامعه  به‌خوبی تبیین و به‌ مردم انتقال داده شود،خاطرنشان کرد: موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یکی از محوری‌ترین برنامه‌هایی است که امام خمینی(ره) بر آن تکیه کرد و حضور مردم در صحنه را شرط اساسی دانست.- دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز تصریح کرد: دراین سالها ۴۰ انتخابات مهم در ایران انجام شده  که در کمتر کشور تازه انقلاب کرده ای این تعداد انتخابات آنهم در مدت ۴۰ سال برگزار شده است.

سیفی حضور مردم در انتخابات را اصل بسیار مهمی ذکر کرد که در گذشته توسط امام خمینی(ره) و امروز توسط رهبر معظم انقلاب همواره مورد تاکید قرار می گیرد.

وی یادآورشد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات ۲۸ خرداد در واقع پایه‌های کشور را مستحکم می‌کند زیرا این حضور ملی موجب قدرتممند تر شدن دولت،‌ نیروهای نظامی و انتظامی کشور در مقابل دشمنان می شود.

 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز  با اشاره به اینکه حضور در انتخابات از سرنوشت‌سازترین و موثرترین حضورها است،افزود: این حضوربه‌ خصوص برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالاتری برخوردار است چون مردم با رای خود دومین فرد تاثیرگذار در نظام را انتخاب می‌کنند.

وی عنوان کرد: مردم خودشان صاحب اصلی کشورند و اگرثبات و حل مشکلات کشور را می خواهند،باید پایه‌های اقتدار آن را  حفظ کنند که این مساله با حضور مردم در صحنه مهم انتخابات بویژه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری که دشمنان برای دلسرد نشان دادن مردم از انقلاب و نظام تمام قوای رسانه ای خود را به کار گرفته اند، محقق می‌شود.

سیفی افزود: اختلاف‌نظرهای داخلی نباید باعث بی‌ثباتی و طمع دشمنان خارجی به کشور شود، لذا حفظ نظام واجب‌تراز نگاه های فردی و حتی جناح های سیاسی است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز به لزوم وفاق ملی و دوری از اختلاف‌نظرها در جامعه اشاره کرد و گفت: دراین شرایط حساس اهمیت حضور در انتخابات باید جدی گرفته شود، دیگران را تشویق به حضوری پرشور درانتخابات کنیم و بر اختلافات و سوءتفاهم‌ها درجامعه دامن نزنیم.

وی افزود: ملت فرهیخته ایران همواره پای‌کار بوده است و بابت آرمان‌هایش، سرمایه‌ها و شهیدانی تقدیم کرده است.

سیفی ادامه داد: ملت ایران، کشورشان و سرمایه و امنیتشان را دوست دارند و تاکنون وظیفه‌شان را به‌خوبی انجام داده‌اند زیرا برای به ثمر رساندن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان عزیزانشان را اهدا کردند.

وی بزرگنمایی مشکلات و سیاه‌نمایی وضع موجود را توطئه دشمن برای کاهش مشارکت مردم در عرصه انتخابات برشمرد وخاطرنشان کرد: مردم ایران با حضوری پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر حمایت خود از انقلاب و نظام را نشان خواهند داد.

 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز  بیان داشت: در شرایطی که توجه دشمنان و ملت‌های دیگر جهان به انتخابات ایران است، مردم ایران با حضور پرشور از آزمون مهم انتخابات با سربلندی بیرون می‌آیند.

وی اظهارداشت: قطار توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه دشمنان و جنگ اقتصادی، متوقف نشده و تداوم این مسیر پیشرفت با رقم خوردن یک انتخابات حداکثری، شتابی بیشتر خواهد گرفت.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی استان البرز یکی از واجبات مهم اجتماعی را موضوع مدیریت جامعه اسلامی ذکر کرد که این مهم در انتخابات متبلور می شود.

وی افزود: مشارکت گسترده مردم درعرصه انتخابات همچون دوره‌های پیشین، علاوه بر ضمانت اقتدار انقلاب، سبب ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی می شود.

سیفی تاکید کرد: حضور پرشور و توام بابصیرت در انتخابات سال جاری از ضرورتهای دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha