شرکت در انتخابات وظیفه ملی، شرعی و قانونی هر شهروند است

تهران-ایرنا- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه وظیفه ملی، شرعی، دینی، اجتماعی، سیاسی و قانونی هر شهروند ایجاب می‌کند در انتخابات شرکت کنند، گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مع الواسطه نقش مهمی در تعیین عالی ترین مقام که جایگاه ریاست جمهوری است بر عهده دارند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در جلسه نهضت روشنگری و هم‌اندیشی انتخابات خرداد ماه که با حضور ۱۲۰۰ نفر از کارکنان کوپ، یگان امداد، پلیس راه آهن و فرودگاه و یگان های حفاظت از سازمان های دولتی در ۵۲ نقطه کشور و از طریق ویدئو کنفرانس در ستاد پلیس پیشگیری ناجا برگزار شد، با اشاره به اینکه شرکت همگانی در انتخابات از اوجب واجبات است افزود: اجر و ثواب حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح از سوی عموم مردم و تلاش کارکنان نیروی انتظامی برای فراهم کردن بستر امن انتخابات از ثواب اعمال مستحبی نیز در نزد خداوند متعال بیشتر است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی، شرعی، دینی، اجتماعی، سیاسی و قانونی هر شهروند است تصریح کرد: همانگونه که شریف ترین و بلندمرتبه ترین واجبات امر به معروف است به همان اندازه شرکت در انتخابات و دعوت مردم به حضور پرشور در این رویداد مهم نیز با ارزش و پسندیده است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه تاثیرگذار مردم در نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مع الواسطه نقش مهمی در تعیین عالی ترین مقام که جایگاه ریاست جمهوری است بر عهده دارند و این مهم بیانگر مردمی بودن نظام اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه اصلی ترین راهبرد دشمن مایوس کردن مردم از انقلاب و نا امن جلوه دادن انتخابات است گفت: امروز نیروهای مسلح خصوصا نیروی انتظامی در آمادگی صد درصد برای برگزاری انتخابات قرار دارند و این آمادگی برای مردم عزیز که همیشه همراه و همگام با پلیس مردمی در همه مناسبت‌های مهم حضور پرشور داشته اند ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری تجسم بخش فرامین رهبری در مناسبت‌های مهم و مختلف کشور است بیان داشت: تمامی رده‌های تابعه پلیس پیشگیری خصوصا کلانتری ها به واسطه ارتباط بلاانقطاع با مردم اجتماعی‌ترین رده پلیس محسوب می شوند و از طرفی در رفع مشکلات آحاد مردم نیز صاحب نقش هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه نیروی انتظامی در جریان انتخابات با اقتدار لازم و بدون هیچ گونه ملاحظه ای با قانون شکنان و معاندان که قصد ایجاد اخلال در انتخابات دارند برخورد خواهد کرد تا حقوق قاطبه مردم حفظ شود خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با تاسی از شهدا خصوصا شهید سلیمانی اجازه نخواهند داد خواب دشمنان تعبیر شود چرا که در هر لحظه آماده جانفشانی هستند و ذره ای در تحقق آرمان های امام راحل (ره) و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" کوتاه نخواهند.  

همزمان با جلسه نهضت روشنگری و هم اندیشی برای حضور حداکثری در انتخابات، کارگاه آموزشی مدیریت انتظامی انتخابات برای شرکت کنندگان در نشست مزبور اجرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha