انتخابات یکی از اساسی‌ترین عرصه‌های مشارکت مردم در کشور است

اهواز - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انتخابات یکی از اساسی‌ترین عرصه مشارکت مردم در کشور است گفت: انقلاب اسلامی "نه" به استکبار بود و مستبدان داخلی و زورگویان خارجی را در زباله‌دان تاریخ دفن کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز یکشنبه در پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه‌های مرجع و اقشار تاثرگذار در سالن امام رضا(ع) شرکت نفت اهواز با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) پیروز شد و دست دشمنان را کوتاه کرد اظهار کرد: هیچگاه دشمن برای آبادانی ما دل‌ نمی‌سوزاند، انقلاب اسلامی نقطه پایانی برای دشمنان و طاغوتیان بود و یکی از ثمرات شیرین انقلاب، نظام جمهوری اسلامی است.

وی بابیان اینکه با پیروزی انقلاب، طاغوت شکسته شد ادامه داد: افراد مخالف انتخابات، با جمهوری و آرای مردم مواق نیستند و می‌خواهند کشور را به پیش از انقلاب برگردانند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از ثمرات شیرین انقلاب این بود که مردم را آگاه کرد و امام خمینی ره) مردم را از قید زنجیرها آزاد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیانی افزود: یکی از مولفه‌های خط امام تکیه به مردم است و انتخابات نقش کلیدی در کشور دارد.

وی اظهار کرد: یکی از جلوه‌های حضور مردم برای تعیین سرنوشت و فتح قله‌های تعالی کشور، حضور در پای صندوق‌های رای است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سران اقوام به عنوان گروه‌های تاثیرگذار یاد کرد و گفت: مشکلات کشور با انتخاب صحیح مدیران کارآمد و انقلابی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه حل همه مشکلات در گرو انتخابات است بیان کرد: حضور پرشور مردم باعث می‌شود دشمن ناکام بماند و انتخابات علاج مشکلات کشور است.

انتخابات یکی از اساسی‌ترین عرصه‌های مشارکت مردم در کشور است

دستاوردهای جمهوری اسلامی نشان از اقتدار نظام است

امام جمعه اهواز در این همایش با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی توضیح داد: پس از انقلاب اسلامی، کشور در حوزه‌های نظامی، دفاعی، دریایی، فضایی، پزشکی و صنایع به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده که نشان از اقتدار این کشور اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد با بیان اینکه ایران سومین کشور جهان در زمینه سلول‌های بنیادی است اظهار کرد: ایران قطب پزشکی خاورمیانه است و به داشتن پزشکان متعهد و توانمند افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: دستیابی به دستاوردهای بزرگ در حوزه‌های مختلف از جمله عواملی است که باید در انتخابات شرکت کرد.

انتخابات یکی از اساسی‌ترین عرصه‌های مشارکت مردم در کشور است

حضور در انتخابات یک امر واجب و شرعی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این همایش با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و مردمی بود اضافه کرد: ۴۵ سال است ملت ایران پرچم جهاد را برای ساخت کشور جمهوری اسلامی برافراشته‌اند، اگر مردم نبودند عظمت ایران ساخته نمی‌شد.

آیت الله عباس کعبی بابیان اینکه مردم محور و کانون حرکت دین و سرچشمه جوشان به سمت رشد و پیشرفت هستند گفت: اگر مردم دست به دست هم دهند می‌توانند یک انقلاب اسلامی پیشرفته بسازند.

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف ملت ایران است ادامه داد: مردم باید وارد صحنه شوند و دشمن را ناکام کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تلاش در جهت تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات، واجب شرعی و عمومی است.

آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: داشتن اتحاد پیشرفت را به دنبال دارد و خدمت به نظام نیازمند همدلی، هم‌افزایی و همگرایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha