صلاحیت چهار داوطلب انتخابات میان دوره ای در آستانه تائید شد

رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه گفت: بر اساس نظر شورای نگهبان ، صلاحیت چهار نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی این شهرستان تائید شده است.

حمید رضایی صبح روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین ، تعداد سه نفر از داوطلبانی که پیش از این صلاحیت آنان برای شرکت در این انتخابات تائید شده بود ، رد صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۴۵ نفر داوطلب برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی این آستانه نام نویسی کرده بودند، یادآور شد: هم اکنون ۱۹ داوطلب در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی این شهرستان شرکت دارند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن ۲ بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

محمد علی رمضانی دستک کاندیدای منتخب مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل بیماری و صدمات شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به همرزمان شهید خود پیوست.

انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، روستا و عشایر ، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و خبرگان رهبری، روز ۲۸ خرداد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha