۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84349445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی گسترده در جنگل‌های سوم شعبان دزفول

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۴۰
کد خبر: 84349445
آتش سوزی گسترده در جنگل‌های سوم شعبان دزفول

دزفول- ایرنا- جنگل‌های سوم شعبان دزفول روز یکشنبه به صورت گسترده دچار آتش سوزی شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، مدیرعامل این سازمان در این باره گفت: ساعت ۱۶:۵۸ امروز  طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی در اراضی جنگلی سوم شعبان دزفول اطلاع رسانی شد که سه اکیپ از ایستگاه‌های شماره یک، سه و چهار به محل حادثه اعزام و مهار آتش را آغاز کردند.
عبدالحسین معظم فر با بیان اینکه مهار این آتش سوزی توسط ۳۰ نفر از آتش نشانان در حال انجام است، افزود: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است زمین‌های جنگلی بویژه درخت‌های اکالیپتوس طعمه آتش شدند که با حضور به موقع آتش نشانان ایستگاه شماره یک، سه و چهار  دزفول و همچنین واحد آتش نشانی کوی سوم شعبان، پایگاه چهارم شکاری دزفول، شمس آباد، اندیمشک، نیروگاه سد کرخه و تانکر آبرسان بخشداری دزفول در حال مهار است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول با بیان اینکه خوشبختانه آتش تحت کنترل آتش نشانان است، اظهارداشت: هنوز عملیات لکه گیری ادامه دارد.

وی افزود: از آمار دقیق خسارات این حادثه خبری در دست نیست و به محض اتمام عملیات، اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه دزفول، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و معاون عملیات سازمان آتش نشانی دزفول هنگام مهار آتش سوزی در محل حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha