معاون استاندار فارس:خانواده شهدا نقش مهمی در مشارکت انتخاباتی دارند

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بااشاره به نفوذ خانواده شهدا و ایثارگران بین مردم اعلام کرد:‌این خانواده ها از این ویژگی مهم برای تشویق به مشارکت در انتخابات استفاده کنند.

سید احمد احمدی‌زاده سه‌شنبه در نشست هم اندیشی بانوان شاهد و ایثارگر در شیراز اظهار داشت:‌با توجه به اینکه خانواده های شهدا دارای پایگاه های اجتماعی و نفوذ زیادی در حیطه خانواده، آشنایان و همکاران خود هستند می توانند افراد را به حضور حداکثری در پای صندوق های رأی تشویق و ترغیب کنند.

وی گفت: امیدواریم در ۲۸ خرداد ماه انتخاباتی در امنیت و سلامت کامل و با مشارکت حداکثری داشته باشیم و تیر دشمنانی که اتاق فکرشان را برای تحریم انتخابات و تسلط بر افکار جوانان تشکیل داده اند، به سنگ بخورد.
احمدی‌زاده با بیان اینکه استان پهناور فارس با ۳۶ شهرستان و جمعیتی حدود پنج میلیون نفر یکی از بزرگترین استان های کشور از لحاظ تقسیمات کشوری به شمار می رود، اظهار کرد: استان فارس بیش از پانزده هزار شهید گلگون کفن دارد که این شهیدان جان عزیزشان را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند و ما عزت، اقتدار و امنیت کشور را مدیون خون پاک این شهدا هستیم.
 وی به اهمیت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بین قشر جوان اشاره کرد و با بیان اینکه خدمات قابل توجهی از سوی دولت به خانواده ایثارگران ارائه شده است گفت: با وجود مشکلات، کمبود منابع مالی و تحریم های کمرشکنی که دولت با آن رو به رو بوده است اما خوشبختانه تاکنون خدمات خوبی را به خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا ارائه کرده است. در استان فارس هم اقدامات چشمگیری در این حوزه برای برطرف شدن مشکلات جامعه ایثارگران صورت گرفته است.
وی ادامه داد: استاندار فارس هر ماه با چندین خانواده شهدا دیدار می کند و درد دل آنها را به گوش جان می سپارد و تا آنجایی هم که مقدور است مسایل و مشکلات جامعه ایثارگران را پیگیری می کند.
احمدی زاده گفت: تحقق شعار سال یکی از مسائل حایز اهمیت در سال جدید است و خانواده مغزز شهدا نیز می توانند،یک کمیته تخصصی را به عنوان بازوی مدیریت ارشد استان تشکیل دهند و مشکلات و راهکارهای مربوط به جامعه ایثارگران را در حوزه تولید و اشتغال بیان کنند.
وی مدیریت بیماری کرونا را از دیگر اولویت های استانداری در سال جدید دانست و گفت: بیماری کرونا مدت هاست که سراسر جهان را با مشکلات بسیاری رو به رو کرده و ما در استان فارس علی رغم گستردگی استان به همت خیرین و با همکاری تمام سازمان ها توانستیم مدیریت خوبی در مقابله با این بیماری داشته باشیم.
این مقام گفت:‌ در دوران کرونا شاهد برگزاری انتخابات در کشورهای مختلف بوده ایم و در کشور ما نیز  تمهیدات بسیار خوبی برای تضمین سلامت مردم در شعب اخذ رای اندیشیده شده است.
احمدی زاده اضافه کرد: افرایش تعداد شعب اخذ رأی، رأی گیری در فضای باز، خط کشی جلوی شعب برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی، برخورداری شعب اخذ رأی از امکانات و اقلام بهداشتی، واکسیناسیون اعضای شعب از جمله تمهیداتی است که برای روز برگزاری انتخابات اندیشیده شده و در حوزه تبلیغات هم تمام این موارد در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha