پیام شهیدان حضور حداکثری پای صندوق های رای است

تهران - ایرنا - معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت : پیام امروز شهیدان به ملت ایران، حضور حداکثری بلکه همگانی در پای صندوق های رای است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس،سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهارداشت یکی از برکات و دستاوردهای مهم نظام اسلامی انتخابات است که پیام امروز شهدا به احاد ملت ایران حضور حداکثری در انتخابات و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است. 

نظام اسلامی این فرصت بی نظیر را  به همه ما داد تا سرنوشت و آینده را خودمان تعین کنیم بنابراین باید این فرصت را غنیمت شمرد و روز ۲۸ خرداد حضوری پرشور و دشمن شکن در انتخابات داشت.

همین حضور مردم در صحنه است که امنیت پایدار و پیشرفت و توسعه و اقتدار کشور را تضمین می کند. دشمنان ملت ایران از اول انقلاب هر چه در توان داشته اند برای نابودی و عقب نگه داشتن کشور به میدان آورند تا بلکه بتوانند مردم را از پیشرفت باز دارند و هیچ زمان خیرخواه و دلسوز مردم نبودند امروز هم بیکار ننشسته اند و دائم در حال توطئه علیه ملت و کشور هستند. اما ملت فهیم و هوشیار ایران اسلامی روز بیست و هشت خرداد یک مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد و بار دیگر وفاداری و حمایت همه جانبه خود را از انقلاب و اسلام و ایران عزیز و همیشه سربلند اعلام خواهد داشت. و به فضل و توفیق الهی پیروز واقعی ملت ایران و بازنده و سرشکسته دشمنان ملت خواهند بود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha