۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۲
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84353451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی تغییر کرد

۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۲
کد خبر: 84353451
ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی تغییر کرد

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی از تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و بانک‌های استان از دوشنبه هفته آینده (۱۷ خرداد) خبر داد.

محمد حسینی روز چهارشنبه اعلام کرد: ساعت کاری ادارات به استثنای مراکز درمانی و خدمات‌رسان که مکلف به ارائه خدمات شبانه‌روزی هستند، در سراسر استان تغییر می‌کند.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبه جدید هیات وزیران درخصوص رعایت الگوی مصرف برق و تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما، ساعت کاری ادارات استان از روز دوشنبه - ۱۷ خرداد - تغییر می‌کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: طبق این بخشنامه، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، بانک‌ها، مؤسسات عمومی غیردولتی و شهرداری‌ها در روزهای شنبه تا پنجشنبه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ تعیین شده است.

وی اظهار داشت: مدیران مکلفند به منظور پاسخگویی به مراجعین، نسبت به فعال بودن میزهای خدمت در ورودی ادارات و طبق روال معمول ساعت کاری اقدام کنند.

حسینی بر ضرورت توجه مدیران به موضوع صرفه‌جویی در مصرف برق تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باید به منظور کاهش مصرف برق به موضوع تنظیم دمای محیط کار به حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد، استفاده از دیزل ژنراتورهای در اختیار از ساعت ۱۱ و خاموش کردن همه وسایل سرمایشی و روشنایی در پایان ساعت اداری توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است گزارش نتیجه صرفه‌جویی حاصل از این تغییرات را به استاندار ارائه کند.

ساعت رسمی کار ادارات خراسان جنوبی از روز شنبه تا چهارشنبه ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و در روزهای پنجشنبه ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه بوده است.

همچنین اردیبهشت امسال در اولین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۰ و بنا به پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در راستای مدیریت مصرف انرژی در فصل گرما، تغییر ساعت کاری ادارات استان تصویب و سپس تا اطلاع ثانوی لغو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha