فرمانده سپاه تربت‌حیدریه: ولایتمداری باید ویژگی اصلی منتخب مردم باشد

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: فردی باید به عنوان منتخب مردم سکاندار قوه مجریه شود که ولایتمداری و اطاعت از ولی فقیه ویژگی اصلی وی باشد.

سرهنگ دوم پاسدار احمد ناصری‌ موحد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: وقتی منتخب مردم در جایگاه ریاست جمهوری فرد پاکدست و ولایتمدار و انقلابی باشد، مسوولانی را که برای اداره کشور انتخاب می کند نیز همین ویژگی ها را خواهند داشت.

وی ادامه داد: پیگیری و رفع مشکلات معیشت باید اولویت رییس جمهوری آینده کشور باشد و هر دولتی که بخواهد به استقامت و ادامه مسیر تا رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ادامه دهد باید ارکان ملت، مکتب و رهبری را در کنار خود داشته باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: در طول ۱۴۰۰ سال بعد از اسلام و در طول همه حاکمیت ها در جهان، انقلاب هایی مثل انقلاب کبیر فرانسه و روسیه رخ داد اما هیچکدام از این انقلاب ها به ۱۵ سال نرسید و به انحراف رفت اما نقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت الهی، اسلامی و ولایی با پشتوانه مردمی ادامه یافت.

وی افزود: از ابتدا شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی"، هدف ما بود  و در حال حرکت به سوی این هدف  هستیم و هیچ انحرافی نسبت به این هدف طی ۴۲سال گذشته نداشتیم.

سرهنگ ناصری موحد ادامه داد: منتخب مردم همچنین باید به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم باشد.

در شهرستان تربت‌حیدریه، چهار هزار و ۵۰۰ نفر در ۲۰۵ شعبه اخذ رای، برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در ۲۸ خرداد بر عهده دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha