رئیس جمهور آینده باید توانایی برقراری رفاه عمومی را داشته باشد

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: رئیس جمهور آینده باید متعهد و پایبند به قوانین و توانایی کافی برای اجرای آن را داشته باشد تا حق و حقوق عموم مردم پایمال نشده و رفاه عمومی برقرار شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» روز پنجشنبه در نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع انتخابات با حضور روسای هیات های ورزشی، مربیان و ورزشکاران سرپل ذهاب در قرارگاه حضرت ولیعصر (عج)، افزود: همه وظیفه داریم به صورت بی طرفانه در انتخابات پیش رو از قشرهای مختلف مردم برای حضور و مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

وی اظهار داشت: انتخاب فردی اصلح، متعهد، درستکار، دلسوز و با ایمان به طور قطع می تواند رفاه و آرامش عموم مردم را متحول سازد.

امام جمعه سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: انتخابات امر مهمی در سرنوشت مردم و کشور است که نباید نسبت به آن کوتاهی کرد از این رو این مردم هستند که راه و مسیر آینده کشور خود را انتخاب می کنند تا به تعالی و پیشرفت برسند.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: حضور مردم در انتخابات می تواند نقشه های دشمن را خنثی کند و هر قدر مشارکت مردم بیشتر باشد قدرت و اقتدار کشور در عرصه بین الملل نیز افزایش می یابد.

او گفت: ما باید بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم که مشارکتی گسترده در عرصه تعیین سرنوشت و انتخابات ۲۸ خرداد امسال داشته باشیم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha