۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84354452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در ایلام آغاز شد

۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹
کد خبر: 84354452
عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در ایلام آغاز شد

ایلام - ایرنا - کلنگ احداث واحدهای اقدام ملی مسکن در ایلام عصر امروز پنجشنبه در آیینی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، استاندار و جمعی از مسوولان استانی به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در این آیین گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام ثبت نام کرده اند که طبق پایش های صورت گرفته تا کنون سه هزار و ۴۰۰ نفر از ثبت نام شده ها واجد شرایط شناخته شده است.

وی افزود: از این تعداد تا کنون هزار و ۷۲۵ نفر آورده  اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده اند که اداره کل راه و شهرسازی برای این تعداد زمین تحویل داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: امروز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره) رسما عملیات اجرایی ۱۷۵ واحد در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با زیر بنای ۲۷ هزار متر مربع در شهر ایلام را آغاز کرد و ظرف چند روز آینده نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز عملیات اجرایی ۷۲۵ واحد را شروع خواهد کرد.

بهادری یادآور شد: دولت برای احداث هر واحد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است که اخیراً این میزان تسهیلات به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و مابقی هزینه های ساخت از آورده متقاضیان تامین خواهد شد. 

بیش از ۹۰۰ هکتار از محدوده قانونی استان ایلام را بافت های فرسوده و ۲۳۰ هکتار را نیز سکونتگاه های غیر رسمی تشکیل می دهد که این میزان در مجموع ۳۰ درصد محدوده شهری این استان را شامل می شود.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha