۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84553643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز احداث یک هزار و ۵۶۲ واحد طرح جهش تولید مسکن در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: احداث یک هزار و ۵۶۲ واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن دولت در نقاط مختلف استان آغاز شده است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام عبدالله بهادری روز چهارشنبه افزود: تاکنون در استان ایلام ۲۰ هزار و ۴۹۰ مورد ثبت نام برای مسکن به ثبت رسیده که از این تعداد سه هزار و ۸۸۶ مورد حائز شرایط اولیه و و سه هزار و ۶۸ نیز تأیید نهایی شده که از اشخاص تأیید شده نیز یک هزار و ۷۷۲ نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده اند.

 وی افزود: در حال حاضر ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ مترمربع معادل بیش از ۱۵ هکتار زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده و مراحل احداث یک هزار و ۵۶۲ واحد مسکونی توسط کارگزاری ها طبق تفاهمنامه های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی شده است.

 بهادری یادآور شد: تا ۱۵ آذر ماه سال جاری امکان ثبت نام در سامانه www.saman.mrud.ir برای شهرهای آبدانان، ارکواز ملکشاهی، دره شهر، دهلران و لومار باز است و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند و ثبت نام برای مسکن سایر شهرهای استان نیز به زودی آغاز و اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تعهد دولت ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی است که در ۸۰۰ شهر زمین مورد نظر آن تامین شده است.

میزان آورده اولیه در طرح مسکن ملی ۴۰ میلیون تومان و میزان وام دریافتی متقاضیان ۱۵۰ میلیون تومان بود؛ اما پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در این طرح این است که عدد تسهیلات و کارمزد آن متفاوت باشد و بر  اساس گروه درآمدی و توان خانوارها تنظیم شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha