حضور مردم در انتخابات نشان از پایبندی به آرمان‌های امام راحل است

بجنورد-ایرنا- فعال سیاسی اصول گرای خراسان شمالی گفت: حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه نشان از پایبندی به آرمان‌های امام راحل است که مشارکت حداکثری در این عرصه سیاسی موجب اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا خواهد شد.

رمضانعلی شیردل روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وضعیت کشور در شرایط خاصی قرار دارد که نظام برای خنثی سازی توطئه های دشمنان نیاز به حضور تک تک مردم در انتخابات دارد.

وی گفت: اینک در این شرایط خاص تمامی دشمنان اسلام، رسانه های صهیونیستی و وهابی به دنبال این هستند که حضور مشارکت مردم در پای صندق های رای کم رنگ شود تا مردمی بودن  نظام را زیرسوال رود اما مردم با حضور حداکثری خود همانند انتخابات گذشته با آرمان های امام رحال تجدید میثاق خواهند کرد.

وی در خصوص تحریم های تحمیل شده توسط دشمنان به مردم هم گفت: مردم این سرزمین از ابتدای انقلاب تحریم بوده اند و مقاومت مردم تحریم ها را خنثی کرده است.

مدیر سابق آموزش و پرورش شیروان گفت: هر چه قدر نگاه مان به داخل بیشتر باشد تحریم ها اثر کم تری خواهد داشت.

شیردل در خصوص حضور جوانان در پای صندوق های رای افزود: جوانان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و چه در هشت سال دفاع مقدس پیشتاز دفاع از حریم اهل بیت(ع) و ولایت بودند و در ۲۸ خردادماه نیز با حضور خود در این عرصه، برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: مردم در این دوره از انتخابات با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضور گسترده ای خواهند داشت و به دشمنان نظام خواهند فهماند که گول تبلیغات آن ها را نمی خورند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha